Dårlig tegn

Vesla222

Glad i forumet
Oppdaga tidligere i dag en dråpe blod da jeg var på toalettet. Er 5 uker på vei. Har en skikkelig dårlig følelse nå. Mista i sommer, da var jeg i uke 11. Håper så indelig at det skal gå bra nå, men jeg har ikke helt troen på det.
Har hatt tidlige småblødninger i begge mine tidligere svangerskap, hvor ett av dem førte til en nydelig liten gutt som nå er 2 år. Så jeg klamrer meg til håpet, om det ikke er så lett.... :(

Håper alt går bra, og at det bare var de normale dråpene som kom! Krysser fingrene for deg!=)

Er 5 uker også. Håper alt går bra :-) krysser fingrener for deg og for meg selv. Jeg mistet i April etter 12 uker, og håper at det går bra nå.

Det er normalt med små blødninger, men skjønner at man blir bekymret! Håper det alt går som det skal, lykke til :)

Jeg har også blødd idag. Ikke veldig mye, men litt på papiret. Er friskt blod.

Vet du hva, jeg tror at du må ringe legen din i morgen mandag og be om time. Det er jo greit og måle HCG i bløde, om det stige så får du slapper av. Du kan be leggen din om tett oppfølging. Jeg selv bedt om det for at jeg er urolig. jeg blør ikke, men har opplevd det før og jeg klarer ikke og sluttet og tenke på det, så jeg fikk time på onsdag. Håper virkelig alt går bra for DEG og meg:-)

Back
Topp