Dårlig tegn??:(

PippiLotta

Flørter med forumet
Har de siste to- tre dagene mistet symptomene:( Har hatt en del murringer, hodepine og vært oppblåst. Men nå merker jeg ingen ting!!! :(:( hva skjer? Det er vel et dårlig tegn??:(:(

Samme her, var trøtt og ofte småkvalm i uke 3 (visste jeg var gravid før jeg testet positivt), men de siste dagene har det nesten ikke vert noe, bittelitt murringer, men det tolker jeg bare som mensen som er på vei:(

Det behøver ikke å bety at noe er galt. Slik har jeg det også, symptomene kommer og går, tror det er helt normalt!

Åh, krysser fingrene for at det er normalt! Men føles feil å ikke merke noe, liksom....:/

Jeg har hatt det sånn to gangen, den ene gangen endte det i SA mens den andre gangen som var nå har jeg nettopp sett en spire med bankende hjerte og tilsynelatende helt perfekt...så jeg ville prøvd å ikke stresse med det...men jeg vet av erfaring hvor vanskelig det kan være så da vil jeg anbefale å få målt hcg hos legen...det tar noen dager med venting men det er verdt det.

Du er ikke alene. Men mine symtomer går veldig opp og ned. Noen dager glemmer jeg helt at jeg er gravid. Blir veldig spennende når jeg skal på ny ul i morgen :/ grugleder meg litt. Jeg skal jo da nærme meg 7 uker, og da bør vi kunne se om alt er bra. Da får ejg osgå svar på prøvene som er tatt av meg.

Ok, takk for svar:) Hvordan måles hcg? ( er helt ny på dette) Så spennende med ultralyd i morgen, Side!!!:) Lykke til!!!

Du kan måle hcg med blodprøver over noen dager. Da ser du om nivået stiger. 

Jeg føler meg ikke like gravid som jeg har gjort tidligere. Håper likevel det går fint, selv om jeg ikke helt stoler på det. Når det er sagt så tror jeg det er normalt at det svinger litt. 

Det trenger ikke å være noe galt fordi om symptomene blir litt borte. Det er helt vanlig at noen dager føler man seg kjempe gravid, mens andre dager ikke.. 

Hvis det er noe galt vil du begynne å blø og få magesmerter.

Tror nok det er sånn det er noen ganger jeg. Håper alt er som det skal da:)

Takk for beroligende tilbakemeldinger, damer:) Da skal jeg prøve å slå meg til ro med at dette er normalt!:/

Back
Topp