Dårlig tegn med få symptomer ?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg er 6+6 uker å har veldig få symptomer! Ingen ømme pupper og ingen kvalme. Er ikke spesielt trøtt heller . Muuuligens litt små uggen når eg e sulten, men det er egentlig ingenting å nevne. Hvordan kan man få målt hcg nivået? Kan man ringe å bestille time primært for å ta hcg prøve ? Hadde 132 i hcg, cirka, når jeg tok blod prøve når jeg var 4 uker på vei.

Nei, det trenger det absolutt ikke å være!! Jeg blir grise-dårlig når jeg er gravid, men har snakket med flere som ikke har kjent noe ubehag de 3 første månedene. Så alt er like normalt. Du kan nå bare ringe til legen å si at du føler deg bekymret og gjerne ønsker å få målt hcg blodprøver med noen dager i mellom. Eller du kan kontakte en privat gynekolog for tidlig UL. Er ikke noe særlig å gå å bekymre seg sånn :( Håper det ordner seg for deg slik at du kan finne roen :)

Du er nok en av de heldige :D Er ikke alle som opplever alle symptomen i graviditeten. Noen er fine kjempe lenge :D

hos meg pleier ikke de store symptomene å dukke opp før uke 8-9
slik har det vært denne gangen og slik var det sist jeg var gravid også

Har svært lite symptomer, nesten så jeg glemmer at jeg er gravid et øyeblikk:) samme var det med første mann.
Der ble jeg litt kvalm på slutten av første trimester.

Tror det er like normalt og ha symptomer som å ikke ha det :)
Du en av de heldige.

Jeg ringte bare legekontoret og hørte om jeg kunne få komme å ta prøve,
det var bare å komme det ;)

Back
Topp