Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 33+4 uker på vei og har ikke kjent en eneste kynner.
Er dette unormalt?
Begynner å bekymre meg om at fødselen kommer til å bli mye vondere uten kynnere i forkant. Eller har det ingenting å si?
Jeg er 35+5 på vei i mitt andre svangerskap og har hittil aldri kjent på en kynner :) Tror ikke min forrige fødsel var noe verre enn noen andres. Kjepp, vond og intens :p
JM sa imidlertid på forrige kontroll at ALLE har kynnere, men at noen er heldige og ikke kjenner noe til de. Du merker kanskje at magen er strammere noen ganger når du tar på den- det er en kynner :)
Jeg hadde ikke kynnere i det hele tatt, fødselen var fantastisk! Så tror ikke du trenger å bekymre deg :)
Men husker jeg stusset litt i en periode, virket som om "alle" andre gravide hadde kynnere bare ikke meg. Men slo meg til ro med at det nok var like normalt det.
Jeg hadde veeldig få kynnere (som jeg merket da hvertfall) og tenkte det samme som deg:) Men kan vel ikke si annet enn at jeg hadde en drømmefødsel! Gjort på en time og absolutt til å holde ut!:)
Jeg hadde kynnere, men det kjente jeg kun fordi magen kjentes steinhard ut når jeg tok på den. Jeg hadde aldri vonde kynnere som jeg merket på noe vis.