Dårlig stigning tester?

Hermione

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg fikk positiv test på fredag, men synes ikke de blir noe sterkere? Blir jo bekymret selv om jeg vet at man ikke skal bruke strimler på den måten. Hva synes dere? :angelic:

Fortsatt bare fått 2-3 på digital også, enda jeg i teorien burde være 5+ 4.. :rolleyes:IMG_3450.jpeg
 
Samme skjedde her, men fikk tatt blodprøve for å sjekke stigning - noe som forklarte hvorfor. Jeg produserer hcg raskt, men i små mengder. Det er normalt for meg og jeg har 2 barn fra før hvor stigningsmønsteret var likt :happy: men har også lest om de som har hatt over 5000 i hcg og ikke fått 3+ så ha i bakhodet at de kan ha litt feilmargin.
 

Vedlegg

  • IMG_3760.png
    IMG_3760.png
    210,4 KB · Visninger: 18
Hei!

Jeg fikk positiv test på fredag, men synes ikke de blir noe sterkere? Blir jo bekymret selv om jeg vet at man ikke skal bruke strimler på den måten. Hva synes dere? :angelic:

Fortsatt bare fått 2-3 på digital også, enda jeg i teorien burde være 5+ 4.. :rolleyes:Vis vedlegget 440573
Jeg fikk aldri så sterke streker :) og tror ikke dine kan bli stort sterkere?
 
Haha dere har jo så klart rett. Kan jo bli flau av egen overtenking :dead: men takk for svar! Da legger jeg ned bekymringene en liten stund
 
Haha dere har jo så klart rett. Kan jo bli flau av egen overtenking :dead: men takk for svar! Da legger jeg ned bekymringene en liten stund
Det er lov å bli sånn, men prøv heller og berolige deg på at du er gravid og at alle svangerskap er ulike og hcg og symptomer er av ulike grader hos alle :happy: :Heartred
 
Makesure ble aldri supersterke for meg, teststreken var hele tiden litt lysere enn kontrollstreken. Bekymret meg for det jeg også, har lest så mye om «dye-stealer», men jeg fikk aldri det.
 
Back
Topp