Dårlig stemning i gruppen....

Troika85

Betatt av forumet
Ok, jeg er vel litt hormonell og ikke akkurat noen solstråle å bo med for tiden, men er det en gang i livet man skal få være litt drittkjerring uten at noen skal kunne ta deg på det, så er det vel når er er über gravid og sliten. Min samboer har ikke forstått dette og mener det er min egen skyld, det er jo jeg som ville ha flere barn... Vi diskuterer de latterligste ting og bare siden han kom hjem har det vært mas om en traktor som skulle få øynene limt på, om planten i gangen får nok vann og om det var rett av meg og gi gutten vår fire smurfer fra en eske samboeren min hadde kjøpt til ham. Han ville jo gi den selv måtte jeg forstå, men når begynte vi med deg? Han får jo ikke smurf på en tirsdag, så da kunne han kjøpt ny om det var så viktig....

Det er bare sånn tulleting, men han gjør det han kan for at det blir verre og skylder på at jeg er sur. Han har vondt i ryggen og sover dårlig, noe som gjør ham surere enn vanlig, derfor foreslo jeg en tur til legen for å få noe å sove på, men det gjorde ham bare surere....

Er det bare jeg som har en sånn umulius til mann? Føler alle skryter av mennene sine, mens jeg helst vil stikke ham i øyet med en gaffel!

Bare ungen kommer snart så jeg kan bli normal igjen, kanskje han og blir bedre da....

Oi sann, skulle nesten tro mannen din hadde fått en liten porsjon med gravidhormoner også ;) høres ut som det er like mye han som setter igang diskusjonene. Ikke koslig når det blir slik, kanskje du kan si det til han, regner med han heller ikke liker å småkrangle hele tiden. Det blir jo bare slitsomt. Litt dumt at han legger skylda på dg da.....håer dere finner utav det, så dere kan nyte siste tiden m bollemagen :) snart er den borte!

Huff, ikkje kjekt. Her i huset er mannen HEILT ubrukelig viss han ikkje sover nok. Dette er han heldigvis veldig klar over sjølv, men eg må til stadighet mase om at han skal sove. Han blir både sur og depressiv av å ikkje sove nok, og ALT blir blåst opp til STORE problem, som egentlig er filleting....

Kanskje du skal prøve å forklare han at han ikkje er nokon solstråle sjølv, det høyres jo i grunn ut som om det er han som er hormonell ikkje du...
Viss du tar ein litt mild tone, sånn type du er sikkert sliten, og så fælt at du har så vondt bla, bla bla så kanskje han skjønnar at det er han som er dust???

Back
Topp