Dårlig start på dagen

Luffa

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marshmallows 2022
Jeg har en helt forferdelig dag i dag :(

Våkna og var litt kvalm. Gikk på badet og hadde blod på papiret :nailbiting: jeg prøvde å ikke få panikk og fikk ordnet med lille som skulle i bhg og fikk levert.

På den "positive" siden så har jeg enda symptomer og det er foreløpig ikke mye blod, men jeg er jo ganske paranoid så jeg sitter her og føler meg elendig og redd :(
Håper det bare er noen skjøre slimhinner og ikke en sa :depressed:
Må bare få det ut til noen da jeg ikke har fortalt mange om graviditeten enda!
Gubben får jo ikke gjort så mye i og med at han er like nervøs selv..

Håper det er en uskyldig hormonell blødning! Slimhinnene er jo veldig påvirket av hormoner nå.
God klem:)

Hvor langt på vei er du? Krysser fingrene for at dette er en helt ufarlig blødning, og sender deg en god klem[emoji4]

Hvor langt på vei er du? Krysser fingrene for at dette er en helt ufarlig blødning, og sender deg en god klem[emoji4]

Takk ❤ Jeg er i 6+5 eller noe nå tror jeg. Det virker som om at det har roet seg litt nå så prøver å tenke på andre ting :)

Er nesten like vanilig å blø litt som å ikke blø har jeg intrykk av, så mest sannsynlig er det uskyldig <3

Uff, nei det var ingen god start :( krysser fingrene for at det er helt uskyldig

Hadde samme opplevelse som deg i dag tidlig [emoji30] Håper at det var en ufarlig blødning for oss begge!

Og tusen takk til alle ❤ det hjelper å få lufta ut litt bekymringer til noen.

Hvordan går det med deg? Håper det går bra!! [emoji173]️

Har sluttet å blø så er veldig glad for det ❤ kvalmen er her for fult så krysser fingrene for at det har gått fint :) skal til legen på mandag på kontroll :)

Skjønner det! Enig i det - synes også det var skumlere med nr 2 og nå nr 3 [emoji85] Krysser fingrene for at juli-spirene sitter [emoji173]️

Krysser fingrene for at alt er bra ❤️

Back
Topp