msp84
Flørter med forumet
Jah.. jeg må jo bare klage litt her... Fikk ikke sove i natt da jeg hadde ulidelige smerter i siden/ryggen. Trodde jeg skulle dø et øyeblikk, og tenkte at hvis dette er rier så er det ikke sjangs i havet at jeg overlever en fødsel. Ble helt svett og kvalm og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Heldigvis gav det seg etter et minutt eller to, (men d føltes som en evighet) og jeg fikk det heldigvis ikke igjen og klarte å sovne tilslutt. Våknet til et underliv som føltes helt mørbanket, tror mini-me har gravd seg godt ned i bekkenet. Noe som er bra, men ikke særlig behagelig. Skulle til kontroll hos legen i dag, og alt har vært fint hele svangerskapet, men i dag var han visst ikke fornøyd med det han så. Så jeg måtte en tur på føden for sjekk. På vei til sykehuset klarer jeg selvfølgelig å skli på isen, så itillegg til å bli kald og klissvåt på beina, er det vonde bekkenet mitt nå så vondt at det er helt latterlig..! Kjempe start... Etter nesten 4 timer på sykehuset med venting, testing, prøver og ultralyd kan det se ut til at jeg har en begynnende svangerskapsforgiftning og må inn på ny på mandag... Oh the joy of being pregnant.... Trøsten er at mini-me så ut til å ha det fint og det er ikke lenge til termin !