Dårlig sirkulasjon ? Tips??

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hei hei frøkener :) Merker det jeg har fått veldig dårlig blodsirkulasjon siste tiden, noen andre som har merket noe ??

Lurer på om det er noe man kan gjør for og forbedre den? Går ca en tur for dag, noe annet lurt jeg kan gjør? Synest det er veldig ubehagelig når alt skal sovne vekk av ingen grunn. Merker også at jeg er veldig kald og fryser om morgenen, noe jeg aldri har gjort før. 

Jeg hadde en periode med dårlig sirkulasjon, for meg funket det å ta meg et bad, og gjerne en kveldstur:-) Det er ikke noe kjekt det du går igjennom nå, så jeg håper det fikser seg for deg snart, hvis ikke så hadde det vært en godt idee å nevne det til legen på neste besøk:-)
Lykke til!

Jeg går mye tur, fordi jeg har hund, så er ute både morgen og kveld sådan, men vi går bare en sånn ¨lang¨ tur hvor vi blir slitne da, og nå med bekkenproblemer regner jeg med det blir mindre av trim i tilegg :/  Badekar hadde vært noe ja, absolutt. Men her i huset har vi bare dusj for øyeblikket. Det har faktisk bedret seg litt nå, det er liksom mange slike forbigåendes plager ved graviditeten, litt forskjellig alt etter som, føler aldri jeg har hatt så mange plager før jeg, men kortvarige liksom :) Takk for svar !! :)

Back
Topp