Dårlig service...

FrkB

Glad i forumet
Vi fikk noe klær til mini i julegave, de var str. 68, som han er i ferd med å vokse ut av, så jeg ville bytte i en større str.

Vi var bortreist i jula, og når vi kom hjem oppdaga jeg at det sto byttefrist 31.12.09 (dette oppdaga jeg samme dag).Jeg tenkte at jeg må da vel få bytte det en dag over tiden, så dro avgårde til butikken i går. Men neida - det fikk jeg ikke. De kunne ikke bytte når datoen var gått ut. Men jeg vil jo bare ha en str. større, skal ikke bytte inn i masse varer som er på salg liksom...men nei - hun gadd ikke sjekke om de hadde det i en str. større en gang. Da ble jeg sur altså - sa tydelig og høyt at dette var virkelig dårlig service.... Den butikken kommer jeg ikke til å handle i nei. Hadde egentlig tenkt å shoppe litt på salg i samme slengen - men den gang ei. Går det an å være så vanskelig eller?

Greit nok om jeg ville ha full pris for plagget og shoppe masse på salg - men det var ikke målet mitt - ville bare ha noen klær som passer jeg!!

Btw - Ellemelle på Manglerud senter kommer jeg ikke til å handle i iallefall.

det syntes jeg var dårlig service JA:..... er det mulig..

Det var skikkelig dårlig service ja! Det må jo kunne være lov å bytte i en str større? Jeg vedder på at dersom sjefen til personen i kassen hadde hørt om dette, så hadde hun/han fått tilsnakk. De skal jo gjøre det de kan for å beholde kunder og ikke være totalt firkantet i hodet.

Men dessverre så er det sånn enkelte steder! Kan bli så forbanna altså! Siden du hadde tenkt å handle litt på salg der også, så taper de jo faktisk penger på å være så kjipe.

Håper alle ser at denne butikken er bad og boikotter den så kan de bare ha det så godt!! [:D][:D] 

dååårlig service er butikksjef selv og hadde "mine" ansatte gjort noe sånt hadde de fått tilsnakk jaman vil jo at kundene skal komme tilbake senere

Jeg har hatt dårlig erfaring på Ellemelle selv nå i romjula. Fikk noen name it klær som vi hadde fra før. Disse var kjøpt i name it butikk. Ellemelle selger så godt som bare name it klær, men jeg fikk ikke byttet, selv om de hadde de samme klærne, fordi de var kjøpt på en rein neme it butikk. Jeg ble ganske sint og måtte pent dra til Kolbotn og bytte i stede.

ORIGINAL: FrkB

Vi fikk noe klær til mini i julegave, de var str. 68, som han er i ferd med å vokse ut av, så jeg ville bytte i en større str.

Vi var bortreist i jula, og når vi kom hjem oppdaga jeg at det sto byttefrist 31.12.09 (dette oppdaga jeg samme dag).Jeg tenkte at jeg må da vel få bytte det en dag over tiden, så dro avgårde til butikken i går. Men neida - det fikk jeg ikke. De kunne ikke bytte når datoen var gått ut. Men jeg vil jo bare ha en str. større, skal ikke bytte inn i masse varer som er på salg liksom...men nei - hun gadd ikke sjekke om de hadde det i en str. større en gang. Da ble jeg sur altså - sa tydelig og høyt at dette var virkelig dårlig service.... Den butikken kommer jeg ikke til å handle i nei. Hadde egentlig tenkt å shoppe litt på salg i samme slengen - men den gang ei. Går det an å være så vanskelig eller?

Greit nok om jeg ville ha full pris for plagget og shoppe masse på salg - men det var ikke målet mitt - ville bare ha noen klær som passer jeg!!

Btw - Ellemelle på Manglerud senter kommer jeg ikke til å handle i iallefall.

Back
Topp