Dårlig service - butikk og nettbutikk

Izzy

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er alltid veldig interessert i hvor folk syntes selv at de har opplevd dårlig service og hvorfor. Hva skjedde?
Så hvis folket ønsker så kan vi dele historier her!

En av mine verste opplevelser var faktisk på H&M. Jeg skulle handle klær til sommeren, og hadde endel penger som SKULLE vekk. Jeg fant en fin kjole og skulle prøve denne på. Så sier hun på prøverommet "hvilken størrelse er den i?" og jeg svarer deretter 38. Så sier hun til meg "den kan du umulig få på deg...", la oss si at jeg bare stod der og stirret på henne. Det endte med at resten av dagen ble litt sånn fysj. Jeg klaget selvfølgelig, og jeg fikk en unnskyldning. Det var en ekkel opplevelse, og jeg syntes det var vanvittig dårlig service. Jeg har lurt på i ettertid på hvorfor hun sa det, men jeg kommer ikke frem til noe godt svar.

Jeg fikk beskjed fra Telenor om at det var vår feil at internett forsvant hver natt kl 00.00
Det viste seg at det var en dårlig router som hadde skylden, og at den routeren vi hadde var beryktet for sin dårlige kvalitet. Den fikk vi med da vi kjøpte startpakken fra Telenor...
De var lite interesserte i å finne årsaken til feilen.
Jeg har også sluttet å handle på Ellos, etter mye feil med feil adresse som var umulig å endre, samt ekstremt lang leveringstid (dette var ikke i sesonger vi hander mye i, som for eksempel før jul, så det var ingen unnskyldning for at de brukte så lang tid).

Sparebank1 sitt kundesenter virker utrolig uorganisert. Jeg må ta kontakt med dem flere ganger, uansett hva det dreier seg om.
Feks barnesparekontoen jeg skulle opprette til barnet mitt. Selve oppretting gikk greit, men jeg fikk aldri opp kontoen i nettbanken min. Måtte ta kontakt med dem for å få lagt den til. Men de greide ikke å samtidig legge til kontoen i samboerens nettbank, selv om vi sto med felles disponeringsrett. Som jeg aldri hadde bedt om. For å få tatt ut penger måtte jeg ta kontakt med dem igjen, på chat. Jeg fikk beskjed om at de måtte ha beskjed fra begge disponentene om at vi skulle kunne disponere kontoen hver for oss. Jeg sa da at dette var min beskjed, så skulle jeg få samboeren til å sende mail. Det var greit. Han sendte mail samme dag. En liten uke senere tok jeg kontakt på nytt og etterlyste handling. Fikk da beskjed om at det ikke holdt med beskjed på chat/mail, vi måtte sende inn skriftlig beskjed med signatur. Men siden det hadde vært så mye fram og tilbake skulle hun få sendt oss begge en mail med bankID-signering. Ingen mail kom. Etter en uke ringte jeg, men da kunne han ikke gjøre noe fordi hun jeg hadde snakket med sist ikke var på jobb. Han skulle få henne til å ringe meg dagen etter. Ingen oppringing kom. Samboeren fikk derimot et brev med en erklæring vi begge skulle signere.
Djizuz, sier jeg bare. Hadde det ikke vært for at bankløsningen deres er så stabil, og at jeg liker nettbanken deres, hadde jeg byttet bank.

Back
Topp