U
Usikker12
Guest
Jeg og samboer har vært sammen i 15 år og har et barn på 6 mnd sammen. For 5 år siden fant jeg ut at det var en annen kvinne. Jeg flyttet ut et år og han har hele tiden hevdet at de aldri var sammen og at det ble avsluttet da jeg flyttet ut. Det hadde pågått i to mnd da jeg fikk vite om det. Etter et år fant vi tilbake til hverandre og startet på nytt. Vi har hatt det bedre enn noen gang disse årene og det er ingen tvil om at han elsker meg og at jeg er den eneste. Jeg har lagt alt dette bak meg og har valgt å fokusere på hvordan samlivet vårt er nå. Helt til nå.. Min svigerinne fortalte nylig at det hadde pågått lenger enn jeg har blitt fortalt av han og at de var som kjærester en kort periode. Mannen nekter for det og sier at det bare var seksuelt og ingenting mer enn det. Så nå sitter jeg her da med en mann jeg elsker og et barn på 6 mnd og en mammakropp jeg har store komplekser for og som jeg jobber iherdig for å forbedre. Tankene om at jeg ble byttet ut med en som var yngre og tynnere gjør at selvtilliten er på bånn.. Mannen min er flink til å fortelle meg at han syns jeg er vakker og viser meg mye kjærlighet hver dag, men disse tankene som har dukket opp får meg til å føle meg skikkelig dritt.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, av og til er det godt å bare lufte tanker litt.