Dårlig samvittighet

Babyen tar ikke skade av at far tar nettene. Barnet får mat og omsorg, og da har det ingen fare ❤️ Det er bedre at du er opplagt og beholder psyken..! Du er jo der på dagtid, antar jeg; så barnet får jo dere begge. Nei, ta vare på deg selv du! Det er bedre at du kan være 100% mamma på dagtid, enn at du skal gå ned på 20% mamma hele døgnet, f.eks..
 
Tenk så heldig baby er som har både en mamma og en pappa som er nærværende, og har det bra fysisk og psykisk! :joyful: Høres ut som dere har funnet en god løsning for dere alle; baby får masse nærhet både dag og natt, og du får beholde psyken<3 Jeg ser absolutt ingenting galt i det:Heartpink
 
Jeg tenker det er supert at baby er trygg på to voksne! :Heartred I tillegg kjenner jeg meg igjen i at når man er veldig trøtt og utslitt, så er det lettere å ikke føle seg bra nok og overtenke ting litt (uten at det er noen grunn til det). Så lenge baby har en trygg voksen tilgjengelig, så er det bra:Heartred sov og lad opp med god samvittighet, det er viktig at du får sovet og ikke er helt på felgen. Dere har funnet en god løsning!
 
Last edited:
Jeg og barnefar bytter på natt/dagvakt slik at begge skal få sove, men jeg må ta alt alene når han er offshore.. har aldri tenkt at det tuller med noe for babyen? Vi mødre skal liksom få dårlig samvittighet for alt.. DET må vi slutte med!
 
Back
Topp