Dårlig samvittighet

EngaEngel

Andre møte med forumet
Hei dere! Vet egentlig ikke helt hvor jeg skal med dette innlegget, men håper vel på en måte at noen har noen erfaringer og råd? Jeg jobber som leder og har vært sykemeldt 50% i snart 2 måneder nå (er 15 uker på vei) og har akkurat gått over til å være 80% sykemeldt fordi formen har forverret seg. Sliter med svimmelhet, kvalme, stadig blodtrykksfall og blir ekstremt trøtt og sliten etter kun få timer på jobb. Skulle jeg bare tenkt på kroppen hadde jeg nok vært 100% sykemeldt nå med tanke på hvor dårlig jeg blir etter bare 2-3 timer på jobb, men det går enn så lenge. Jeg føler rett og slett så veldig på at jeg har det ansvaret jeg har og at jeg tross alt «bare er gravid».. Har noen opplevd liknende og plutselig blitt bedre rundt denne tiden? Har et håp om at formen skal bedre seg veldig snart, men når jeg skjønte at de fleste som ble bedre ble det etter uke 12 mista jeg litt håpet. Kan noen gi meg litt håp igjen kanskje eller må jeg mest sannsynlig belage meg på å jobbe lite ut svangerskapet? Sliter nok med å akseptere så dårlig form når forrige svangerskap gikk relativt knirkefritt og jeg jobba til siste stund..

Kan ikke si noe om det blir bedre eller ikke, men slet meg ut for å jobbe så lenge som mulig sist, og det jeg fant ut i ettertid var at det hadde vert bedre om jeg ble 100% sykemeldt, både for meg og for arbeidsplassen. Jeg er også mye dårligere denne gangen og ble veldig skuffa da jeg kom til u 12 og ikke var blitt no serlig bedre. Sist så hadde jeg 2. Trimester i god form, selv om hodet ikke var på plass :laughing002 :smiley-ashamed004
Masse lykke til:Heartred