Dårlig samvittighet

Lena94

Betatt av forumet
Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor sønnen på 6mnd. Jeg har vært dårlig i hele dag. Samboer jobbet bare halv dag i dag men han ligger strak ut med influensa og isjas [emoji24]. Oliver har måtte underholde seg selv i hele dag forutenom når vi har samsovet til lurene hans [emoji4] han elsker å samsove men vi unngår å gjøre det om natten da han sover fint i sin egen seng.
Vurderte overnatting hos mormoren men han har aldri sovet borte før [emoji53].

Hvordan gjør dere det, dere som har småbarn og er gravid?

Våre er ikke så små. De leker fint sammen. Evt er TV og iPad OK en stund hvis mor og far begge er halvdaue

Men de går jo i barnehage så de er slitne når de kommer hjem.

Skal sies at jeg er sykemeldt og derfor har LITT overskudd på gode dager. I går satt jeg ute med dem i to timer, var så fint vær

Jeg føler med deg. Jeg ble gal av å være hjemme mens jeg var kvalm. Går mye bedre nå som pappaen er hjemme og jeg er på jobb. Men kjenner på samvittigheten. Mammaen hans er ikke den beste versjonenen av seg selv nå :(

Jeg merket i går at det var grusomt å være så kvalm og kjenne på den følelsen av å ikke klare å ta meg av han [emoji53]. I dag har formen vært mye bedre, så jeg prøver å ro meg inn med den samsovingen på dagtid for det nyter han virkelig [emoji4]. Og mammaen trenger det [emoji16]

Det er en lite grei følelse :(
Det vanskelige er nok at han ikke forstår hva du gjennomgår - men det skjer mirakler inni magen din nå. Jeg syns det er fint av deg å ha lyst å ta vare på sønnen din, og følge ham opp selv om du er utslitt og er i dårlig form, men syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det :)

Back
Topp