Dårlig samvittighet

Nei eg trene ikke og trener ikke sånn ellers heller. Har ikke dårlig samvittighet pga eg er jo i bevegelse løpet av dagen :-)

Jepp! Og blir ikke bedre av at svigermor maser om at fødselen blir enklere om man går en tur hver dag. Jo takk! Jeg går til og fra jobb hver dag(20min en vei) så mener det er nok. Sykemeldt 50% pga lavt energinivå. Så neste gang mannen maser om det samme skal han få valget. Skal jeg gå enda en tur, får han ta seg av huset, for det er det resten av energien går til om dagene. Det blir enten tur, eller husarbeid. :D

Jeg og har litt dårlig samvittighet.. Men skal til fysioterapeut i august, så satser på å få noen øvelser der :-) Jeg er jo så heldig å ikke ha bekkenplager enda, bank i bordet! Så jeg har jo egentlig ingen unskyldning de dagene ryggen er min venn :-P

Jeg og har litt dårlig samvittighet.. Men skal til fysioterapeut i august, så satser på å få noen øvelser der :-) Jeg er jo så heldig å ikke ha bekkenplager enda, bank i bordet! Så jeg har jo egentlig ingen unskyldning de dagene ryggen er min venn :-P
Hvor skal du til fysio? :)

Ja, sist ville ikke lillegutt være på mini-sats, og så begynte jeg å jobbe fullt, etter jobb er det henting også blir det nesten litt sent. I helgene er det alltid noe som dukker opp også. Men passer på å ikke spise for mye og få den mosjonen jeg kan i hverdagen.

Aha. Jeg skal til Trondheim fysikalske. Er visst gruppetimer for gravide der, med en fysioterapaut som har god peiling på bekken :)

Jeg går der - anbefales!:)

Forøvrig - også litt dårlig samvittighet for at det ikke blir mer... Særlig nå på sommeren hvor jeg ikke har tilgang på treningssenter.

Back
Topp