Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært fysisk aktiv eller trent i svangerskapet. Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ og.. 14 kg opp klare ikke å la være heller å spise.. Og klarer ikke å trene eller gjøre noe sånn aktivt... Huff håpe bare det også går av etter fødsel:/ jeg burde ha det, har ikke løftet en muskel mer enn jeg måtte på veldig lenge. Sist jeg "trent" var når jeg gikk turer med lillegutt, han slutta med vogn og gåturer for halvannet år siden, kanskje lenger siden og.
Men rart nok tenker jeg ikke sånn allikevel
Og spiser masse godt hver dag. Men så går jeg opp i vekt og da!
Sist jeg sjekket vekta hadde jeg gått opp over 14 kg, da va jeg 26 uker. Jeg bare tror (håper) at jeg skal gå det av meg etterpå
Det er nok lurt å gjøre NOE i hvert fall... Røre seg litt hver dag...

Har litt dårlig samvittighet, men samtidig vet jeg at jeg kunne ikke klart mer trening pga plagene jeg har hatt. Så heller viktigere å tenke framover og se om jeg får til litt mer aktivitet. Har vært i dårlig form tidligere og har da opplevd at det skal utrolig lite til for å bli i bedre form. Progresjonen er kjempestor i startenHar så dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært fysisk aktiv eller trent i svangerskapet. Flere som har det sånn?
Det medlemskapet kan du fryse så du slipp å betale når du ikke kan treneJeg hadde litt dårlig samvittighet til å begynne med, men nå som jeg har blitt rådet til mest mulig sengeleie for å hindre altfor tidlig fødsel kunne jeg ikke brydd meg mindre. Har heldigvis ikke gått opp særlig mye (ca 2 kg i forhold til startvekt da jeg veide meg for ca 2 uker siden), så er ikke så stressa. Er mest irritert over at jeg har ett år bindingstid på treningssenter, noe jeg ikke har fått benyttet meg av på mange mnd og som koster meg over 500 kr i mnd![]()
Ja og nei.Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært fysisk aktiv eller trent i svangerskapet. Flere som har det sånn?
Det er kjempegod trening å gå tur!Ja og nei.
Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har trent, men samtidig som jeg vet at kroppen min ikke takler trening så bra om dagen.
Prøver å overtale meg selv til å tro at en litt lang gåtur om dagen er trening det og![]()
Det er kjempegod trening å gå tur!