Dårlig samvittighet!

Sire22

Blir kjent med forumet
Som overskrifta sier, så har jeg skikkelig dårlig samvittighet overfor jentungen på 4 år. Vi har sommerferie nå, og jeg er så dårlig at jeg ikke orker å gjøre en eneste ting sammen med henne. Samboeren min, som ikke er hennes far, tar seg av henne, noe han gjør uten å klage, han er bare helt fantastisk. Jeg lovet henne igår at vi skulle på sommerkino idag, for da var formen min bedre enn den har vært på leenge, men våkna helt ubrukelig og elendig idag. Måtte da bryte løfte mitt, og forklare henne at mamma ikke føler seg bra, noe hun hadde full forståelse for. Men jeg synes det er grusomt at jenta mi på 4 år skal ha forståelse for det! :(
Vet ikke helt hva jeg fram til med dette, men måtte barra få det ut!

Føler med deg, sliter med noe av den samne problematikken selv :/ er så sliten og trøtt at jeg sliter med husarbeid og det å strekke til for barna og sambo. Sambo er så utrolig forståelsesfull og hjelper til som bare det, men det gjør bare samvittigheten værre og føler meg helt udugelig.
Men hva skal man gjøre da? :/ gleder meg til jeg er kommet så langt at energien begynner å vende tilbake

Det samme er det med sambo her og, og vi holder på med flytting, så alt står på hodet. Men han gjør det han kan :)
Nei, det er vel ikke så mye en kan gjøre. Gleder meg jeg også til det verste er over og jeg kan begynne og gjøre litt nytte for meg hjemme :)

Slik tror jeg vi føler det alle med barn fra før. Vi får bare trøste oss med at dette nok snart blir bedre.

Huff.. Håper snart formen blir bedre <3

Skriver under på det du skriver! Gutten min på 15 mnd forstår ikke da, noe som er ekstra sårt. Bare glad han fremdeles kommer til meg når han er lei seg og for å kose :) Så får jeg håpe bekkenet holder seg tålig greit, slik at vi kan leke og kose mye når dette er over <3

Ja, det er nok litt vanskeligere for en på 15 mnd og forstå! :(
Jeg lovet jenta mi film og godteri hjemme imorgen :) Hun lurte på om det var lørdag da siden vi skulle kose oss med godteri :p Men jeg sa det var pga vi har ferie. Er litt for å "kjøpe" meg god samvittighet, men film hjemme skal jeg klare og holde :) Så får heller regler og "pedagogisk oppdragelse" vente til formen blir bedre :)
Jeg var ikke i nærheten av å være så dårlig i formen første gang. Så håper ikke dette varer så alt for lenge :)

Hentet gutten til samboer i går og var så utslitt etter jobb.. Så jeg satte han i kjellerstua med netflix. Da hadde jeg nesten sovnet mens vi spilte tv-spill...

Ja, vi får trøste oss med at det er noe som går over og at det kommer noe godt utav det til slutt! :)
Men forstår godt det ikke er så gøy å sette på Netflix og "overlate dem til seg selv". Har blitt en del Netflix her også! :/

er ofte jeg bare blir liggende på sofaen og slappe av med en 5 åring som er høyt og lavt hele tiden...
husk dette varer ikke for alltid!

Jeg tror at dårlig samvittighet ligger mye i alle som blir i dårlig form eller ikke klarer alt de vanligvis gjør. Jeg kjenner at jeg ikke får gitt mannen den oppmerksomheten jeg skulle ha gitt.. heldigvis tar han ferie nå til helgen :)

Jeg har også dårlig samvittighet for jenta mi på 3,5 år. Jeg har vært i noe dårlig form og ikke kunnet stilt opp som jeg vil. Heldigvis har hun en pappa som har vært ekstra god nå ☺ men merker at hun blir litt pappadalt da!

Back
Topp