Dårlig samvittighet....

mkrago

Elsker forumet
Jeg har en liten gutt på ganske nøyaktig 2 år og jeg har så utrolig dårlig samvittighet ovenfor han. Jeg er konstant kvalm, sliten og har i tillegg fått lungebetennelse så jeg har null energi til han. Jeg prøver så godt jeg kan, leser en bok i senga om morgenen, sitter litt på gulvet om kvelden med bøtta i armkroken og håper at jeg unngår en hostekule som får meg til å kaste opp. Jeg så en baby på tv i går kveld og begynte å stor tute fordi vi får en sånn til sommeren. Han forstår at noe skjer, han som aldri har foretrukket noen av oss skal nå bare til mamma, han nekter å dra hjem fra barnehagen og tuller mye. Jeg gleder meg til jeg er 12 uker og vi kan begynne å prøve å forklare litt. Huff dette ble veldig rotete, men dere andre som har barn fra før kjenner vel også litt på denne følelsen?
 
kjenner på det samme, og gleder meg til kvalmen drar til hel...
helt handicappa pga av kvalmen..har ei på snart 4 og en på 19 mnd, begge små syke, flytter til nytt hus og mannen drar strax på sjø
 
Ja, jeg og har en på 2. Og "mamma sove" har blitt et vanlig uttrykk... Er så kjipt å være så dårlig..
 
Det er forferdelig når man føler man ikke strekker til. Heldigvis er det midlertidig, selv om det er grusomt mens det står på. Håper du snart blir bedre og får litt overskudd til å være sammen med gutten din, så får pappaen sørge for å nyte litt kvalitetstid med ham så lenge :)
 
Det er forferdelig når man føler man ikke strekker til. Heldigvis er det midlertidig, selv om det er grusomt mens det står på. Håper du snart blir bedre og får litt overskudd til å være sammen med gutten din, så får pappaen sørge for å nyte litt kvalitetstid med ham så lenge :)

Det hjelper ikke akkurat på når jeg ikke orker å gjøre noe hjemme. Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å spise, ikke snakk om at jeg klarer å rydde opp etter meg.
 
Back
Topp