Dårlig samvittighet

Septemberbaby19

Andre møte med forumet
Hei,

nå er jeg i uke 7 (6+3) og kvalmen slo ut for fullt mandag som var og denne uken har føltes som den var 3 år lang. Jeg er så kvalm, er jeg ikke kvalm har jeg svært vondt i magen og tappet for energi. Fungerer ikke i hverdagen og ser ingen ende på dette. Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg skal klare dette, om det bare er bedre å gi opp?

Jeg har kjøpt sea band, prøver med paracet for magen og måtte ty til en postafen i dag. Hva bruker dere?

Noen andre tips for å lette på dette? Jeg jobber ennå, men det ser ikke ut til å fungere dersom neste uke blir lik. Jeg har SÅ lite lyst til å gi opp å jobbe..

uff, dette ble veldig negativt, men nå er det kjipt.. Har lest at HCG synker fra uke 8 og uttover og at sympotene da kan avta, noen som kjenner til om dette stemmer?

Angående hva som hjelper... FInnes jo mange tips, men det viktigste er søvn og nok hvile i bunnen. Er jeg sliten eller trøtt blir jeg kvalm. Også å spise regelmessig, helst prøve å se litt på klokka sånn at man ikke rekker å bli altfor kvalm og ikke få ned noe. Ingefærte kan hjelpe... Nok vann.

Ellers er det jo å trøste seg med at det blir bedre. Men uke 8? :P For meg blir det ofte bra igjen rundt uke 12, og det tror jeg er vanlig. Men kanskje andre har erfart noe annet. :)

Har vært skikkelog kvalm i noen uker nå, men i dag (9+0) har jeg nesten ikke vært kvalm i det hele tatt! I går var jeg ekstremt kvalm, våkna i dag og var for første gang på lenge sulten. Lov å håpe at det verste har gitt seg nå (men blir ikke overrasket om jeg våkner i morgen og er gørrkvalm igjen).

Hei,

nå er jeg i uke 7 (6+3) og kvalmen slo ut for fullt mandag som var og denne uken har føltes som den var 3 år lang. Jeg er så kvalm, er jeg ikke kvalm har jeg svært vondt i magen og tappet for energi. Fungerer ikke i hverdagen og ser ingen ende på dette. Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg skal klare dette, om det bare er bedre å gi opp?

Jeg har kjøpt sea band, prøver med paracet for magen og måtte ty til en postafen i dag. Hva bruker dere?

Noen andre tips for å lette på dette? Jeg jobber ennå, men det ser ikke ut til å fungere dersom neste uke blir lik. Jeg har SÅ lite lyst til å gi opp å jobbe..

uff, dette ble veldig negativt, men nå er det kjipt.. Har lest at HCG synker fra uke 8 og uttover og at sympotene da kan avta, noen som kjenner til om dette stemmer?

Jeg var driiit dårlig i uke 7 og våknet opp etter ei uke nesten helt god :) nå blir jeg kun kvalm om jeg glemmer å spise regelmessig :)

Spis regelmessig, dvs hele tiden..
Ha kjeks/knekkebrød på jobb som du kan knaske på.

Back
Topp