Dårlig samvittighet!!

*tropisk*

Forelsket i forumet
Gravid, dårlig form, vondt i kroppen, hjemme alene med barna hverdagene fordi mannen jobber borte, orker omtrent ingenting, kun det nødvendige blir gjort, barna må leke mye for seg selv, jeg orker ikke bli med på stort, vil bare sove eller ligge på sofaen...
Å den dårlige samvittigheten vokser seg større og større:grumpy::spitoutdummy::hungover::yuck:

Vi er flere :(
Hater den samvittigheten men er så glad for at det bare er for en periode !

Huff, ikke noe kjekt å gå og være så sliten hele tiden! :(
Men, tenk at det kommer noe veeldig godt ut av det snart!! :)
Sender deg en god klem jeg!
:smiley-angelic003

Du er så absolutt ikke alene! Føler veldig med deg og kjenner meg godt igjen.

Her er jeg sykmeldt, og en bekjent kom med den kommentaren at det måtte i det minste være deilig å ha masse tid å bruke på ungene.. Holdt på å begynne å grine jeg. Jada, tid er det nok av, men jeg orker bare ikke :( de kommer hjem fra skolen og vi sliter oss gjennom lekser og middag. Etter det er jeg kaputt og slokner stort sett på sofan..

Og jeg er drittlei av å få kommentarer om hvor stor jeg er allerede. Som om jeg ikke har hørt det før..

Du er så absolutt ikke alene! Føler veldig med deg og kjenner meg godt igjen.

Her er jeg sykmeldt, og en bekjent kom med den kommentaren at det måtte i det minste være deilig å ha masse tid å bruke på ungene.. Holdt på å begynne å grine jeg. Jada, tid er det nok av, men jeg orker bare ikke :( de kommer hjem fra skolen og vi sliter oss gjennom lekser og middag. Etter det er jeg kaputt og slokner stort sett på sofan..

Og jeg er drittlei av å få kommentarer om hvor stor jeg er allerede. Som om jeg ikke har hørt det før..

Off ja, jeg og er sykmeldt og dagene blir lengre, men det hjelper jo ikke når man ikke har noe å gå på..

Prøver å trøste meg selv med at det er nå jeg kan slappe av med god samvittighet, før babyen kommer, men skulle ønske jeg kunne ha litt overskudd til de andre barna..

Nei trenger litt tips til hva fylle dagene med når formen ikke er på topp å man orker minst mulig, blitt litt mye tv siste månedene:rolleyes:

Æsj så kjedelig å ha så lite overskudd! Ta dere en ettermiddag med ungene med en film og noe godt å spise på, er kvalitetstid det også :)

Off ja, jeg og er sykmeldt og dagene blir lengre, men det hjelper jo ikke når man ikke har noe å gå på..

Prøver å trøste meg selv med at det er nå jeg kan slappe av med god samvittighet, før babyen kommer, men skulle ønske jeg kunne ha litt overskudd til de andre barna..

Nei trenger litt tips til hva fylle dagene med når formen ikke er på topp å man orker minst mulig, blitt litt mye tv siste månedene:rolleyes:

Det som redder meg nå er håndarbeid, føler jeg får gjort noe selv om jeg bare sitter der. Strikkepinnene går jevnt og trutt, babyklær og julegaver ;) og så blir det noen turer på biblioteket, så fingrene får litt fri fra strikkepinnene.

Back
Topp