Dårlig samvittighet... :-(

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Uff, jeg har så dårlig samvittighet for tiden, er såååååå trøtt dagen lang og null energi. Junior på 4 får ikke den oppmerksomheten han fortjener av mammaen sin som halvsover midt i legobygginga, som nekter å være med å kravle rundt i hyttene han bygger, som ikke gidder å herje med ham, som slår på TVn for å få litt fred innimellom (han får vanligvis kun se en halvtime barne-TV om kvelden + evt en liten stund når vi står opp i helgene) og som lar han få tøye grensene fordi jeg rett og slett ikke orker å ta kampen (jeg er vanligvis ganske streng). Samboeren min lager mat, rydder hus, vasker klær (og bretter dem og legger dem i skapet mitt :-p), rydder snø, lufter (min) hund, leker med (min) unge og jeg går nå rundt her og gjesper og orker null og niks....

Ved kveldsstellet i dag spurte junior: "Mamma, hvorfor er du sånn i øynene dine?" "Sånn, hva mener du?" "Sånn lei deg?" Jeg måtte bare sette meg ned med ham på badegulvet å si at mamma er ikke lei seg i det hele tatt, bare litt trøtt og sliten... Synes det er fælt å tenke på at han har gått rundt og lurt på hvorfor mamma er lei seg og ikke vil leke med ham... Samboer vet jo i alle fall hvorfor jeg er så himla udugelig for tiden...........

Sukk....
 
Sånn er det her også!
Bare at jeg sover. Hele ettermiddagen, frem til mini er ferdig med kveldsstellet og kommer for en nattakos. Da våkner jeg, kvalm og uggen, og MÅ ha mat, så da får jeg ikke lest bok for han i senga heller..

Syns ikke dette er greit lenger. Jeg går jo glipp av så mye..
I går var mini og sambo ute i 3 timer, mens jeg lå på sofaen og sov.. Har ikke fått med meg at de har gått ut, og våknet når de kom inn..
Mini er bare 3 år, så han skjønner mye, ig er veldig flink til å ta hensyn til den trøtte, udugelige mamman sin, men fy for en dårlig samvittighet jeg har!
Skulle ønske jeg skulle føde i morgen! :P
 
uff, ja den er ikke god! Kjenner på noe av det samme, dessverre.
Vi får trøste oss med og håpe på at denne slitne perioden med dårlig form snart er over! Som regel blir ganske mange ferdige med dette så fort man bikker 12 uker.
 
Sign
 
Samme Her :/

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Føles akkurat likt her Gleder meg til uke 12. Da skal vi på ultralyd, fortellle ungene og vise bildet av babyen. Håper de da forstår hvorfor mamma sløver på sofaen :p
 
Kjenner på akkurat det samme!! Og det har gått veldig greit for gutta mine helt til minstegutt som blir to i mars ble syk her nå... da er mamma den beste.. i dag har vært en sliiiitsom dag for mor.. men ser at gutten får trøst så d får gå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
kjenner det på samme måte. får så innmari dårlig samvittighet. at jeg spiller litt spill med barnet mitt innemellom <3 ganske ofte blitt.. men jeg sitter å gjesper helle tiden jeg da.. jippi.. huff :S
 
Ikke at jeg egentlig er glad for å høre at dere også har det sånn, men er litt trøst likevel at det ikke er bare meg som er slapp mamma!! Junior her har ønsket seg småsøsken leeeenge, siden mange av barna i barnehagen som er yngre enn han allerede har fått lillebrødre og lilesøstre, så satser på at jeg blir tilgitt når han får vite hvorfor mamma er så sløv! <3
 
Slenger meg på denne... Huff... orker ingenting for tida.. SLitsomt å være kvalm og trøtt og skulle helst ha ordna i huset og lekt med barna... Blæh :violent001
 
Er bare 3-4mndr så blir kvalmen borte :p
 
Slenger meg på denne... Huff... orker ingenting for tida.. SLitsomt å være kvalm og trøtt og skulle helst ha ordna i huset og lekt med barna... Blæh :violent001
Samma her.. Noen dager orker jeg ingeting..mens andre dager er jeg i fin form og orker litt mere. Gleder meg til å fortelle ungene hvorfor mamma er så trøtt... og kvalm hele tiden.
 
Back
Topp