Dårlig samvittighet

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Får litt dårlig samvittighet da jeg sitter å spiser potetgull og dipp da dette er det eneste som frister. Legetime om 30 min og håper legen kanskje kan hjelpe meg med denne ekstreme kvalmen !:(

Du er ikke alene ! Eneste jeg føler frister litt er potetgull. Bedre å få i seg noe enn ingenting ! :) lykke til med legetimen!

Det jeg tenkte litt på også. Så nå spiste jeg opp en halv pose :p Hihi så fort kvalmen er vekk så skal jeg prøve å spise litt sunnere :)

Prøv Postafen x 2 hver dag. Det har jeg gjort i et par dager nå og føler meg allerede en del bedre. Mye bedre enn jeg var ihvertfall, med oppkast flere ganger hver dag.

den har jeg prøvd, men ble så trøtt og når jeg er trøtt blir jeg mer kvalm. Fått afipran i stede :)

Har du prøvd å bare ta en halv postafen morgen og kveld? I forrige svangerskap prøvde jeg en hel et par ganger og ble bare skikkelig døsig, syns det var verre enn å være kvalm, men denne gang tok jeg kun en halv om gangen og da gikk det mye bedre ;) (samme gjorde søsteren min som kastet opp dagen lang, en halv tabl morgen og kveld og det hjalp VELDIG for henne ;) )

Back
Topp