Dårlig samvittighet..

Lottemari <3

Betatt av forumet
æsj... fikk meg jobb i dag,og kjenner skjefen godt fra før. kjenner jeg har kjempe dårlig samvitiighet for at jeg om bare noen uker skal fortelle at jeg blir borte igjen. For meg har det ingen ting å si til eller fra angående permisjon om jeg har denne jobber, siden jeg har aap via nav og stillingen er på under 30%.. det er i hovedsak for å komme meg inn på abeidsmarkedet og fordi jeg liker den type jobb og sjefen. vil heller ikke sitte hjemme på rævva i 2 år til.
jeg vite jo for flere mnd siden at jeg ville ha denne jobben, men har ikke fått den før i dag. kan ikke si noen ting enda heller, da jeg bare har en fåreløpig kontragt, og må skrive ny fra januar.

kjeeempe dårlig samvittighet, da jeg vet at hun kommer til å trenge meg, og jeg er en av de få som faktisk kan stille opp på kort advarsel.
 
Last edited:
Sånn er det jo bare :) sjefer har ikke liv å bli sint sv den grunn! Det går så bra så <3
 
hehe, jeg vet egentlig det:D men haater å gjøre noe som kan gå utover andre:S:p

men du er god du:D det hjalp <3
 
Det er helt naturlig å få barn! De aller fleste arbeidsgivere er såpass oppegående at de skjønner det :)

Dessuten er det jo ikke permisjon før til sommeren!
 
ser den! føler det samme selv, da jeg akkurat har fått meg jobb. Men man er jo ikke pliktig å fortelle på et intervju at man driver å prøver
 
Ja det er jo det:D og har jo såvidt nevnt or henne ved en tideligere anledning at jeg vil ha fler:) så hun er jo klar over det:)

får jo jobbet lenge før permisjon ja.. men jeg var ansatt hos henne sist jeg var gravid, og hun vet hvor dårlig jeg var da... var jo sykemeld heele svangeskapet.. er litt redd for at hun ikke tørr å la meg jobbe mye eller støtte seg så mye på meg.
 
ser den! føler det samme selv, da jeg akkurat har fått meg jobb. Men man er jo ikke pliktig å fortelle på et intervju at man driver å prøver
nei det er sannt.:) nå skal det sies at jeg har prøvd å få denne jobben lenge, og at jeg ikke akurat var på intervju:p tok en kaffe i dag, og vips så var kontrakten skrevet:p
 
Så gøy :) Jaja, det er greit å ikke si ifra syns nå jeg. Du er ikke pliktig å si noe før 3 mnd før termin. Sånn strengt tatt. Hvis hun sier noe på det etter ny kontrakt i januar så viser det seg jo bare at du gjorde lurt i å ikke si noe, for sånt skal jo egentlig ikke ha noe å si på hvorvidt man skal få en jobb eller ikke
 
Så gøy :) Jaja, det er greit å ikke si ifra syns nå jeg. Du er ikke pliktig å si noe før 3 mnd før termin. Sånn strengt tatt. Hvis hun sier noe på det etter ny kontrakt i januar så viser det seg jo bare at du gjorde lurt i å ikke si noe, for sånt skal jo egentlig ikke ha noe å si på hvorvidt man skal få en jobb eller ikke
åå, trodde det var 12 uker man måtte si ifra jeg..

ja, jeg ser jo det da.. så håper hu ikke finner det ut før underskrevet og sendt inn ny kontrakt i januar:D nei det skal jo ikke det... men viser seg jo gang på gang at folk helst ikke vil ansette gravide folk ellerfolk med barn..
 
nei, man er ikke pliktig å si noe før det er 3 mnd igjen, meeen, det er jo ofte vanskelig å skjule det så lenge, og kanskje en smule teit :p Så det er nok ikke mange som venter så lenge. Jeg tenker at jo tidligere etter uke 12 du sier det, jo lettere er det kanskje for deg å omgås sjefen din på arbeidsplassen :) jeg har tenkt å si det fra da ca. hvertfall.
 
nei, man er ikke pliktig å si noe før det er 3 mnd igjen, meeen, det er jo ofte vanskelig å skjule det så lenge, og kanskje en smule teit :p Så det er nok ikke mange som venter så lenge. Jeg tenker at jo tidligere etter uke 12 du sier det, jo lettere er det kanskje for deg å omgås sjefen din på arbeidsplassen :) jeg har tenkt å si det fra da ca. hvertfall.
ja tenkte jo å si ifra i uke 12:) har jo lagt på eg en del, og brystene har vokst.. og kan jo hende jeg får litt fortere mage siden det ernr 2 og:) føler ivertfall enormt behov får å skjule den luftfulle magen nå.. og kjenner allerede at livmoren har begynnt å stikke over skambinet.
 
Back
Topp