Dårlig samvittighet!! :(

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Åååh, sitter hjemme (alene) med en kjempe klump i magen!!.. Permisjonen er ferdig om 5 uker så minsten i huset har akkuratt begynt i bhg. Men jeg synes han er så liten!! Er jo snart 10mndr, så det er vel "vanlig" at mange begyner da (?).. Hadde det ikke vært for at jeg er innstillt på å jobbe så mye jeg kan før neste permisjon hadde jeg sakt opp bhg plassen med en gang :p
Synes det er fælt å sitte hjemme alene mens han er i bhg, huset føles så tomt og stort ut! :o Får liksom så dårlig samvittighet av å levere han for å så gå hjem, hadde vært "lettere" om jeg hadde gått på jobb..
Ja, så hjelper vel ikke hormonene på heller da!! :p
Heldigvis er det bare for en kort periode:) Planen er å ha han hjemme så snart jeg ikke kan jobbe mer -eller neste permisjon starter. Så skal jeg ha begge di minste hjemmme til aug.15 :D
Pheeew, det var dagens utblåsning fra meg :p

Forstår godt du føler det er litt "tidlig". Det hadde nok jeg også syntes. Men jeg er helt sikker på at han kommer til å stortrives sammen med de andre barna:) du får bruke disse ukene du er alene til redebygging og slike ting:) nyt tiden så lenge du har den, ikke bruk sen til å ha dårlig samvittighet:)

Termin 12. februar med første frøet❤

Hjelper det å tenke at du kan gjøre unna masse mens han er borte (husarbeid, handle osv) så du er helt fri til å gi han full oppmerksomhet når du henter han? Bare kvalitetstid etterpå :)

Forstår godt du føler det er litt "tidlig". Det hadde nok jeg også syntes. Men jeg er helt sikker på at han kommer til å stortrives sammen med de andre barna:) du får bruke disse ukene du er alene til redebygging og slike ting:) nyt tiden så lenge du har den, ikke bruk sen til å ha dårlig samvittighet:)

Termin 12. februar med første frøet❤

Å jada han storkoser seg nok, vinker hadet og smiler når jeg går.. Er nok meg det er værst for, haha :p

Hjelper det å tenke at du kan gjøre unna masse mens han er borte (husarbeid, handle osv) så du er helt fri til å gi han full oppmerksomhet når du henter han? Bare kvalitetstid etterpå :)

Det er sant det:).. Men jeg føler at jeg får gjort mye med han hjemme også, han sover 3-4 timer i løpet av en dag :p
Men får jo gjort ting litt mer effektivt alene da. Er bare vant med å ha han hjemme med meg, så det ble så stille i huset plutselig. Haha, er hakke før jeg river batteriene ut av veggklokka :p
Går nok bedre etter hvert, blir litt uvant i starten.

Å jada han storkoser seg nok, vinker hadet og smiler når jeg går.. Er nok meg det er værst for, haha :p
Det er gjerne lettere for ungene i den alderen enn når han skal begynne igjen som toåring ;) Men skjønner det er tungt for deg ja.

jeg syn sdet er litt tomt hjemme, men jeg hadde ikke overlevd om hun var hjemme.. + at hun har utviklet seg helt utrolig mye siden hun begynte i barnehagen 5 august. de er bare helt fantastiske i barnehagen. *tommel-opp! hun er der fra 8-15 hver dag.

Back
Topp