Dårlig samvittighet

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Veslegutt har planleggingsdag i barnehagen i dag... så da er han hjemme med meg! Og jeg orker jo INGENTING! Tok han med meg kl 10 på senteret for å handle inn til helgen samt birsdagsgave, kort og rammer... på vei ut av senteret var ikke ryggen noe samarbeidsvillig, jeg halter og drar meg mot bilen og har NULL tålmodighet med veslegutt... uff..

Det er nydelig vær, men nå har jeg kapitulert på sofaen med Disney Junior som barnevakt...
Jeg selverklærer meg som en dagens dårlige mor... :(

Du må ikke tenke på det sånn. Fra hans side er det sikkert kjempestas hjemme med mamma og til og med få lov til å se masse på disney. :)

Jaja, det er lov med sånne dager innimellom! :) Ikke tenk mer på det, fint vær eller ikke, det er lov med en tvdag og avslapping :) Når du har hvilt deg litt orker du kanskje å gå ut en tur også :)

kjenner følelsen veldig godt ja, har hatt den ofte dette svangerskapet, ingen god følelse...

Signerer også denne!!! Du er ikke aleine :p

Veslegutt har planleggingsdag i barnehagen i dag... så da er han hjemme med meg! Og jeg orker jo INGENTING! Tok han med meg kl 10 på senteret for å handle inn til helgen samt birsdagsgave, kort og rammer... på vei ut av senteret var ikke ryggen noe samarbeidsvillig, jeg halter og drar meg mot bilen og har NULL tålmodighet med veslegutt... uff..

Det er nydelig vær, men nå har jeg kapitulert på sofaen med Disney Junior som barnevakt...
Jeg selverklærer meg som en dagens dårlige mor... :(

Du er absolutt ikke noe dårlig mor! Men skjønner godt at du kan ha dårlig samvittighet, for har det sånn selv.. en 3åring og en på 11 mnd og meg høygravid med null tålmodighet:eek::( går vel mest utover største jenta, takler bare ikke trassing for tiden! Men prøver å være tålmodig:P så skal bli GODT å få lillebror ut av kroppen!

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp