Dårlig samvittighet :(

Tina pusen

Gift med forumet
Nå har jeg litt vondt inni meg
Sambo var hjemme forrige ukenfor å ta seg av jentungen. Det var streng beskjed franlegen på fødepol.
Åsså var han på jobb i går, å.jeg følte meg passe ok i formen.

I natt hsr jeg ikke sovet pga kvalme p slapphet.
Å sovna her i stue stolen, noe jeg aldri gjør. Så nå er han på vei hjem å skal ta med jentungen ut på tur. Klippe henne ol, så jeg skal prøve å sove å slappe av.

Men føler jo jeg drar han vekk fra jobb hele tiden :( de er utrolig snille der. Pga det har vært mye sykdom med meg.
Men sitter jo igjen med en dårlig samvittighet.

Når dem er så snille og hjelpsomme, så skal ikke du ha noe dårlig samvittighet for det. Dem skjønner jo tydeligvis at du må passe på deg sjøl og bebbisen:) Men jeg skjønner hva du mener. Bare ta det med ro du, og sov ut så du kommer i bedre form igjen :)

Når dem er så snille og hjelpsomme, så skal ikke du ha noe dårlig samvittighet for det. Dem skjønner jo tydeligvis at du må passe på deg sjøl og bebbisen:) Men jeg skjønner hva du mener. Bare ta det med ro du, og sov ut så du kommer i bedre form igjen :)

Enig. Du skal ikke dårlig samvittighet. Du er jo ikke syk og i dårlig form med vilje da. Klem

Skjønner hvordan du tenker, men du får prøve å snu litt på det og fokusere på at du har en snill kjæreste og at han har en flott arbeidsplass som viser masse forståelse :)

Skjønner hvorfor du får dårlig samvittighet, hadde fått det jeg og, Selv om du absolutt ikke bør ha det. Du er heldig som har en mann med en slik jobb, sånn at han har mulighet til å være mer hjemme og hjelpe til :)

Søte dere.
Han blir hjemme i morgen også, p skal ta kontakt med legen sin.

Har hørt no rykter om at, så lenge jentungen ikke er i bhg så kan han få sykmelding eller et eller annet.

Ser den, men du har et liv i magen din som er viktigere en alt, og den jobben du gjør med å bære det fram er viktigere en hvilken som helst jobb! Det er bare noen uker igjen av livet deres der han må ta hensyn til deg og nedprioritere jobben. Det gjør han nok med glede når premien er så stor :)

Skjønner hvorfor du får dårlig samvittighet, hadde fått det jeg og, Selv om du absolutt ikke bør ha det. Du er heldig som har en mann med en slik jobb, sånn at han har mulighet til å være mer hjemme og hjelpe til :)

Enig.

På sikt er jo det bedre enn at han må være borte fra jobb med et fortidligfødt barn.

Back
Topp