Dårlig samvittighet...

gutt11og?

Elsker forumet
Føler meg ubrukelig, og som en sinnsykt dårlig mor til 2-åringen min... Jeg har null energi, kort lunte, kvalm og spyr 1-2 ganger om dagen. Mannen er på jobb, resten av familien og venner er på ferie... Så da sitter vi her. Dårlig vær, men gutten min vil ikke uansett...
Samvittigheten min er på bånn...
Måtte bare spy ut :p
Andre som har det sånn?

Jeg forstår deg godt. Jeg har vært alene med mine tre siden fredag. Har lagt meg nesten samtidig som dem, og på dagen har jeg tydd til film så jeg kan hvile litt. Kjenner at tålmodigheten min er nådd. Så i dag har jeg kjeftet mye for lite. Og får så dårlig samvittighet etterpå.
Men vi gjør så godt vi kan. Du er den beste mammaen for ditt barn! :)

Føler meg ubrukelig, og som en sinnsykt dårlig mor til 2-åringen min... Jeg har null energi, kort lunte, kvalm og spyr 1-2 ganger om dagen. Mannen er på jobb, resten av familien og venner er på ferie... Så da sitter vi her. Dårlig vær, men gutten min vil ikke uansett...
Samvittigheten min er på bånn...
Måtte bare spy ut :p
Andre som har det sånn?
jepp,har det akkurat som deg, desverre.
har hatt veldig dårlig samvittighet siste dagene, blitt alt for mye tv for jenta, mn hun har vært gla og fornøyd fordi. mn klarte å komme oss ut i 2t idag, uten å spy :p så fikk lettet litt på samvittigheten det. alle er på ferie, og sambo på jobb. tjener flesk disse dagene, som jeg håper å få noen goder av :p

vi får ta tiden til hjelp, og når vi gjør så godt vi kan, er det ikke noe annet man kan gjøre bedre ;)

Takk for oppmuntrende ord:) det trengte jeg! :)
Håper de neste ukene går fort, og at energien kommer tilbake, og kvalmen forsvinner!

Du er ikke alene... Jeg har en på 19mnd og jeg føler meg helt elendig mot han om dagen :s Ligger på sofaen og føler at hele verden snurrer rundt oppi hodet mitt mens han leker så fint alene på gulvet.. Han er jo så snill og rolig, og det gjør jo at jeg får enda dårligere samvittighet :(

Back
Topp