Dårlig samvittighet.

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Det skal jo til vanlig ingenting til før jeg får dårlig samvittighet.
Men nå om dagen er det helt grusomt.

Jeg føler jeg ikke klarer å være den mamman jeg ønsker å pleier å være for gutten min.
Det er vondt å kjenne seg så hjelpesløs.

Formen kjennes helt elendig ut.
Og jeg er så fryktelig lei meg for at jeg rett og slett nesten ikke klarer noen ting,
veldig ulikt meg som stadig flyr rundt, styrer og ordner her.

Og den stakkars samboeren min som må gjøre alt om dagen,
han er en virkelig en super helt av en super pappa! :( :)

Sist gang jeg gikk gravid hadde jeg bare meg selv om ta vare på,
men merker det nå å gå gravid mens jeg har en liten gutt som trenger mamma mye kan være/ er en stor utfordring.

Jeg er ikke i dårlig form lengre, men har lite energi. Jeg er veldig hormonell og blir sint og irritert av ingenting, og kjefter mye på både mann og barn.... :( Plenty med dårlig samvittighet.... :(

Jeg er ikke i dårlig form lengre, men har lite energi. Jeg er veldig hormonell og blir sint og irritert av ingenting, og kjefter mye på både mann og barn.... :( Plenty med dårlig samvittighet.... :(

Uff :(

Tanken slår meg stadig at hvis han bare kunne prøve å være meg
sånn i en 10 minutters tid så kanskje han hadde forstått hvordan det er å bo i denne kroppen om dagen ;)

Må være vanskelig å forstå for han også, hadde jeg vært han hadde jeg sikkert vært forbanna og tenkt
jada skap deg litt til lissom :P Kan ikke være helt lett for gutten å sette seg inn i stakkar.

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har konstant dårlig samvittighet ovenfor den lille jenten min :(
Er fortsatt hjemme i permisjon med henne, men jeg klarer ikke ha henne en hel dag alene. Så her er både "tanter", farmor og andre innom hver dag for å hjelpe til. Av og til så vil hun jo bare ha mammaen sin, men kroppen min lystrer rett og slett ikke. Blir så lei meg :(

Så hender det jeg overbelaster meg selv totalt. Hvis jeg har en halvgod dag så vil jeg gjerne ta igjen alt det tapte: gå lang tur, rydde og vaske, leke på gulvet med lille snupp, ut på lekeplassen osv. Da kommer smellen og neste dag er alt verre.

huff kjenner meg så veldig igjen, har skikkelig dårlig samvittighet både overfor gutten vår og sambo. vi har en liten en som krever mye og veldig mye faller på sambo stakkar som i tillegg er sliten fra jobb.

håper virkelig dette bedrer seg snart altså.

Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Det er ikke lett for samvittigheten vår :( Her har det faktisk vært bra at jeg ikke har kunent gjøre alt. Jentungen har nå forstått at pappan kan faktisk gjøre ting han også, så nå får han lov til ting uten at hun hyler og skriker. Heldigvis var det godt for noe hos oss.

Håper formen din kommer seg :)

Back
Topp