Dårlig samvittighet :-(

Snart_mor til3

August 2013
Hentet guttungen fra SFO og han klaget på at han var så kald. Tok tempen på han og den låg på over 39. Har nok ikke holdt han lenge nok hjemme. Var hjemme med han mandag og tirsdag. (da var han feberfri, men hosta forsatt litt) Var hjemme i hele forrige uke med jenta vår, så turde ikke være lenger hjemme med syke barn. Så dårlig samvittighet ovenfor jobben. Så nå ligger han på sofaen og ser elendig ut. Auuu i mammahjertet. Skulle jo ha vært hjemme mer !!!

Uff, god bedring til gutten din! Her er vi på 4 dag med over 40 i feber. Kjedelig når våre kjære er syke

Akk ja. Takker og god bedring i hjemmet deres også. Bare så ufattelig trist når man innser at jobben gikk fremfor barna, var jo usikker når jeg sendte han på skolen. Jenta vår holdt jeg jo hjemme i over en uke :-( Stakkars små gullene våre

Skjønner deg godt der du som har jobb nå. Er jo ikke akkurat mange sykedager man har pr år heller. Du har ikke noen andre i familien som kan komme å være med han da?

Skjønner deg godt der du som har jobb nå. Er jo ikke akkurat mange sykedager man har pr år heller. Du har ikke noen andre i familien som kan komme å være med han da?

Får ta en ringerunde tenkte jeg, men er ikke så mange å ta av. Håpe på at mamma har fri i morgen, ho er sykepleier og har jo forskjellige vakter (krysse fingrene)

Uff det er kjedelig. Kjenner til det. Er ikke mange dager man har nei. Pappaen kan ikke ta noen da? Håper han kommer seg fort:)

Uff det er kjedelig. Kjenner til det. Er ikke mange dager man har nei. Pappaen kan ikke ta noen da? Håper han kommer seg fort:)

10 dager går kjempe fort. Mannen er flink å være hjemme når de er syk, men akkuratt i morgen så har han en del ekstra på seg, så det er ikke så godt akkuratt i morgen. Heldigvis helg i morgen! Da far han den på seg, håper det holder :-)

Back
Topp