Dårlig samvittighet...

Tutta*

Glad i forumet
Mange av vennene våre vet at vi prøver på nr to, og de spør jo stadig om det er noe på gang... Men...alle vet vel at man pleier å drøye litt før man forteller det til alle? Får litt dårlig samvittighet når jeg må ta den ene hvite løgnen etter den andre... Har dere fortalt det til mange?

tja, jeg sier det er ikke umulig at vi skal ha barn, men at det passer litt dårlig nå :P det gjør jo ikke det, det eneste jeg vil er å rope ut at vi skal ha baby <3
Men vi har valgt å holde det hemmelig frem til etter uke 12 :)

Jeg hadde i tre år vært SÅ klar på at etter endt studie, skulle vi begynne å prøve. Så kom høsten og jeg ble gravid med en gang. Selvsagt spurte folk! Jeg sa bare nei, men vi prøver/vil jo.. Fikk først litt dårlig samvittighet av å lyve, men fant ut at jeg skulle jo om noen uker innrømme løgnen for alle allikevel, så da gjorde det ikke noe.

Det vil nok ikke være noen som tar seg nær av at du har gitt dem en liten hvit en, og man kan egentlig ikke forvente noe annet når man spør folk så direkte heller ;)

Vi har sagt det til noen venner siden vi var på ferie med de en uke, og jeg går under Baileys dronninga, så var litt vanskelig å lyve en hel uke ;)
Ellers har vi sagt det til et sett besteforeldre, og vil nok si det til resten av besteforeldrene ettersom det passer seg. Men stopper der. Resten får ikke vite noe før vi har vært på ordinær ul.

Ingen tar skade av en hvit løgn :) Hvertfall ikke med så positivt utfall!

Jeg har valgt å være åpen om tilstanden alt nå! Første helg etter vi fant det ut var vi i bryllup, og siden de fleste vet at vi 1) ønsker oss tre barn 2) opplevde en sa i påsken så tror jeg de hadde gjetta seg til svaret uansett! Har ikke sagt noe på jobb helt enda, men skal si det til sjefen når vi begge er tilbake fra ferie. Det er jo kjedelig å gå rundt og brenne inne med en så fin hemmelighet synes nå jeg :) Går det galt så går det galt enten man har sagt det til noen eller ikke...

de vil nok tilgi dine hvite løgner når trollet er ut av esken ;)

her er det bare ei venninne av meg, en venn av sambo og min søster som vet det.. håper vi klarer og vente til uke 12, men jeg har jo egentlig bare lyst til å hyle det ut ;D

JEg sa det til alle i uke 4 sist, og da mistet jeg. Det gjorde meg ikke noe, jeg bare sa at det er sånt som skjer.

Denne gangen derimot, vil jeg at folk skal SE det selv. Tenk så gøy når folk ikke heeeelt tør å spørre hehe ;)

Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Jeg juger så det renner! Har kun dårlig samvittighet for at jeg juger til forumsjentene på gamle forumet! Der er vi nemlig mange som har hatt sterke ønsker om å blu gravide! Føler meg nesten slem som fikk det til så fort

Det er bare min mamma og pappa + min beste venninne som vet noe.. JEg regner me dsambos familie får vite det til helgen:) 

Takk for svar :) Ja, de blir vel glade for de hvite løgnene jeg har servert ;) Vi har ikke fortalt det til noen enda, får se hvor lenge vi klarer å holde på det :)

Nå har jo jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid, men har ingen planer om å si det til noen enda. Min søster vet at vi prøver, så regner med hun får vite det etter hvert. Vil ikke si det helt enda, men regner med jeg ikke klarer å holde meg helt til uke 12 med å fortelle det. Familie, venner og jobben får vel vite det rundt uke 12.

Back
Topp