Dårlig samvittighet:/

2Solstråler

Flørter med forumet
Sliter så med dårlig samvittighet om dagen ovenfor den vordende storebror:/ symptomene har meldt sin ankomst for fullt med kvalme, trøtthet og humørsvigninger:( streik i barnehagen så han er da bare sammen med meg om dagen. Kjempekoselig det!:) men føler ikke jeg får vært den mammaen han fortjener akkurat nå.... Mest lyst til å fortelle han hvorfor mamma er slik men må vel holde på hemmeligheten en stund til:p mye syting på me her gitt men litt godt å få det ut:p dagens positive nyhet er jo at hcg nivået stiger som det skal:D

Eg skjønner godt at du sliter med dårlig samvittighet, eg føler det akkurat på samme måte, men du må bare huske på at det ikke er din feil :) Du kan ikke noe for at du er dårlig, det kan man heller aldri vite på forhånd. 
Hvor stor er storebror? Sover han på dagtid så du kan få slappet av og? Kan du låne han vekk til noen besteforeldre noen timer så du kan gi mer når du først er med han? :) Kunne du sagt at du er litt syk eller lignende og derfor er trøtt og sliten, ville han forstått det? 

Det er jo aldri slik en kan vite... Han er 6 år så skjønner jo endel ( mere en jeg tror) hehe:) ulempen med unge besteforeldre er jo at de har barn på nesten samme Alder og har mere en nok selv med jobb og hus og barn:p går jo over snart:) det som holder meg oppe:) får legge meg når han legger seg;)

Uff, ikke noe godt med dårlig samvittighet :( du får forklare han at du er syk, det skjønner han nok :) min snart 6 åring har i hvertfall god forståelse for det. Det går forhåpentligvis snart over :)

Jeg har også dårlig samvittighet. Men han er så stor (snart 6) og da klarer han seg også litt selv. Jeg kan feks hvile litt mens han ser barnetv. Eller han kan ta seg en tur ut. Jeg sier jeg er litt syk hvis han spørr, men som regel lar han det passere :)

Hold ut - det blir bedre :)

huff kjenner på den dårlige samvittigheten jeg og, er ikke kvalm og dårlig, men er så syyykt trøtt og da blir jo tolmodigheten der etter! :/

han har ingen fra barnehagen som han pleier og leke med som han kan dra på besøk til en formiddag da? vi har flere naboer rundt om her som bytter på ungene hver sin dag nå når det er streik..:)

Tror det er mange av oss som kan signere den der, vi får bare trøste oss med at det går over

Back
Topp