Dårlig samvittighet..

Maria med 2 små

Forumet er livet
Klarer ikke kose meg helt med graviditeteten.
Ei god venninde av meg sliter med å få barn og jeg skal ha nr.3 og denne graviditeten var ikke planlagt engang :(  Slet virkelig når jeg skulle fortelle det tl henne, hun ble jo glad på våres vegne, men jeg kjenner det skikkelig i magen :(

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg har også ei kjempegod venninne som sliter og som holder på med IVF. 
Men hun er kjempeglad på våre vegne, og det tenker jeg at din venninne er også! 
Jeg tror ikke hun ville likt at du har dårlig samvittighet, og hun ville garantert synes at det ville vært for dumt om du ikke skulle ha én (evt 3;) "bare" fordi de ikke får til. 

Nyt svangerskapet og kryss fingrene for at det klaffer for venninnen din snart, og inkluder henne i ditt svangerskap - det vil hun helt sikkert :) (Dessuten har jeg hørt at når man er mye rundt babisser og gravide så blir man fortere gravid selv, kjerringråd/tøv sikkert men dog)

Også kan du jo snakke med henne om det, men ha nå ikke dårlig samvittitghet<3

Skjønner virkelig hva du mener.. Min søster skulle hatt termin en uke før meg, men det gikk ikke veien.. Hun har mistet mange ganger og jeg venter nr 3! :/ Bittersøtt! :/ 

Jepp... En av mine nærmeste venninner mistet sin vakre jente for 4 mnd siden ca... Hun ble født i uke 25 (eller 26) og klarte seg ikke. Mor utviklet veldig alvorlig sv.forgiftning.

Er utrolig vondt å tenke på...!

Skjønner også godt tanken din der.. Har ei god venninne som har prøvd i over ett år nå for å få nr 2, og jeg sleit veldig med tanken på å fortelle det til henne. Jeg måtte sende melding til henne at jeg ikke visste hvordan jeg skulle si det til henne personlig, siden jeg vet de prøver. Men som jeg sa til henne, det er bedre du får vite det av meg, enn via noen andre. Hun er kjempeglad på våre vegne og var såå glad for at jeg ville dele det med henne.
De aller aller fleste bærer ikke nag til andre som klarer å bli gravide, mens de sliter. Håper det klaffer for henne snart også snart!
XXX fingrene for det :)

Tusen takk for svar jenter. Hjelper att dere skriver det samme som jeg tenker.
Da blir det litt lettere å godta det. Har hatt ei helg med henne nå så da håper jeg att jeg har overført litt fruktbarhetsstøv :)

Tusen takk for svar jenter. Hjelper att dere skriver det samme som jeg tenker.
Da blir det litt lettere å godta det. Har hatt ei helg med henne nå så da håper jeg att jeg har overført litt fruktbarhetsstøv :)

Back
Topp