Dårlig samvittighet...

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Noen flere som sliter med dårlig samvittighet etter at småen kom til verden? Har alltid ansett med selv som en rolig og avbalansert person som ikke lar meg stresse så lett eller går rundt med dårlig samvittighet for allting. Men nå...

...har jeg dårlig samvittighet for det meste... Har dårlig samvittighet for at jeg bruker BabyBjörn-selen for mye, for at jeg ikke bestilte en babyslynge litt før (nå er det 3 ukers leveringstid...), for hver gang jeg setter Ludvig i bilsetet (som han hater...), for at jeg ikke alltid skjønner hvorfor han skriker, for at jeg ikke koser meg så mye hjemme som jeg hadde trodd, for at jeg gleder meg til Ludvig blir større, for at jeg må tilbake på jobb allerede i midten av oktober, for at jeg ofte er så trøtt på morran at jeg sliter med å stå opp selv om Ludvig skriker og har vondt i magen, for at jeg gleder meg til at han skal sovne på kvelden, for at jeg kanskje ikke prater eller synger så mye for ham som jeg burde, for at jeg er for dårlig mamma for Ludvig... osv...

Lite konstruktiv følelse, men det er kanskje ikke bare meg?   

jeg syns du rett og slett skal nyte denna tiden uansett..ikke gå rundt med dårlig samvitighet..jeg synger ikke for alex..jeg burde kansje gjøre det,men har ikke gjordt det enda..gjør det meg til en dårlig mor??!!!nei vettu ka..og det å være trøtt om morran??hvem er ikke det..det er slik at dissa nurka er sjefen en liten stund,helt til det blir litt rutine på ting og di har vokst seg litt større..for hver mnd nå så er det noe nytt..og ting blir bare lettere og lettere etter hvert[:D] ikke sitt og ha dårlig samvitighet det bare ødlegger deg og gjør deg trist..ikke noen go følelse å gå med..og tror meg..du er ingen dårlig mor for lille ludvig, han har fått en fantastisk flott mor[;)]

ORIGINAL: Madre Mia

Noen flere som sliter med dårlig samvittighet etter at småen kom til verden? Har alltid ansett med selv som en rolig og avbalansert person som ikke lar meg stresse så lett eller går rundt med dårlig samvittighet for allting. Men nå...

...har jeg dårlig samvittighet for det meste... Har dårlig samvittighet for at jeg bruker BabyBjörn-selen for mye, for at jeg ikke bestilte en babyslynge litt før (nå er det 3 ukers leveringstid...), for hver gang jeg setter Ludvig i bilsetet (som han hater...), for at jeg ikke alltid skjønner hvorfor han skriker, for at jeg ikke koser meg så mye hjemme som jeg hadde trodd, for at jeg gleder meg til Ludvig blir større, for at jeg må tilbake på jobb allerede i midten av oktober, for at jeg ofte er så trøtt på morran at jeg sliter med å stå opp selv om Ludvig skriker og har vondt i magen, for at jeg gleder meg til at han skal sovne på kvelden, for at jeg kanskje ikke prater eller synger så mye for ham som jeg burde, for at jeg er for dårlig mamma for Ludvig... osv...

det er ikke bare deg nei...
har konstant dorlig samvittighet.[8D]

Godt å høre at det ikke bare er meg. Måtte bare få det ut, hjalp litt det også, for da forstod jeg litt bedre hvor unyttige disse følelsene er... Kan ikke få gjort noe mer/bedre enn det jeg gjør i dag uansett, for jeg gjør jo alt for at gutten min skal ha det best mulig!   

Nei, det er ingen konstruktiv følelse, men veeeldig typisk oss damer. Mellomnavnet mitt er dårlig samvittighet.. Jeg har konstant dårlig samvittighet jeg. Nå er det pga at jeg ikke gir den eldste sønnen min nok oppmerksomhet, og for at jeg ikke er så oppmerksom overfor kjæresten min.. Men jeg er helt sikker på at du er verdens beste mamma for lille Ludvik! [:)]

ORIGINAL: tona

ORIGINAL: Madre Mia

det er ikke bare deg nei...
har konstant dorlig samvittighet.[8D]

Signerer denne jeg og.

Back
Topp