Dårlig samvittighet

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Trodde jeg var innom her med slike mellomrom at jeg hvertfall fikk med meg det viktigste, men tydeligvis ikke.

Hos oss går alt sin vante gang.
1,5 mnd i barnehagen nå og det går HELT strålende.
Det er jo bare 8 barn i barnehagen, men alle er så snille med han og han storkoser seg, så det er godt for mamman:)
Vi prøver og hente han i halv tre tiden for at det ikke skal bli så lange dager og det byr på store utfordringer noen dager, men nå må han begynne og ha litt lengre dager etterhvert asa.

Ellers er han like blid som han alltid har vært, og alt er som det skal men jeg merker at jeg begynner og lure på når han skal gå. Har ikke stresset noe med dette før men nå begynner han og slippe seg litt så kanskje hen begynner før han er 14 mnd. Vi får se.

Her er det helt uaktuelt og begynne og tenke på fler barn ennå.Storkoser meg med han jeg har og skulle ønske jeg hadde ennå mer tid med han!

Ellers har gubben fått bronkitt og ligger og hoser HELE natta, så jeg holdt på bli gal, så forrige natta flytta jeg inn på gjesterommet for og få sove litt.
Og det var egentlig veldig digg, ligge på tvers i senga, bare se på jenteting på tvn og slippe all snorking.
Så kanskje det bare blir med en unge:)

Så koselig å høre fra deg :)
Her går det også i ett. Vesla her har også gått 1,5mnd i barnehagen. Er 10 barn på hennes avdeling, men de leker på tvers av avdelingene. Og det er spesielt ei på 4,5år som har tatt vesla mi under vingen sin. Vi blir møtt av henne hver dag dag, og de koser seg stort sammen. Ungen min er et eneste stort smil når hun er i barnehagen. Hehe.

Her går hun heller ikke enda. Har nesten akkurat lært seg å stå, og går så vidt bortover gulvet om vi holder henne opp med begge henda.

Vi hadde egentlig ikke tenkt til å begynne å prøve på et nytt barn før NÅ, men det klaffet visst litt tidligere enn planlagt, så nå er det igjen bare 3,5mnd til termin.. Hjelpes!!
Har fått helt psyko bekkenløsning og klarer nesten ikke gå normalt. Så her er det rumpa ut og uffing når jeg må ut og gå. Hehe. Derfor jobber jeg heller nesten ikke. Kun 6 timer i uka, og jeg kjenner at det er mer enn nok!

Du får stikke innom her litt oftere da, og gi oss litt oppdateringer. Er jo så koselig å høre åssen det går med alle sammen :)

Jeg har like dårlig samvittighet kan du tro.
Er nesten aldri her inne. men har prøvd litt i det siste da.

Jeg er hjemme med Erlend enda. Er arbeidsledig, så da er det godt å kose seg hjemme med lillesnuppen.Mmen driver å søker jobb da.
Erlend er bare gulle god bestandig :D
Vi prøver nå på å få barn nr 2. Håper det går fort.
Gleder meg til å kjenne liv i magen igjen <3

Heisann.
Eg har slått meg heilt på generelt og gløymer stadig å gå innom her, det e jo heilt teit!!
Her har Emil og gått i barnehagen i ein mnd, og no begynna det å gå veldig fint, hadde litt startvanskar med lite eting og soving, og mykje grining.

Emil går ikkje, han springer. Og, du må berre nyta tiden du har før han sleppe seg, ikkje stress. Det er veldig gøy, men og utruleg travelt med ein liten tass som går langt fortare enn evnene tilseier. Han trynar og slår seg kvar einaste dag, og kjem heim fra barnehagen og ser mishandla ut. Det har heldigvis begynt å komma seg litt dei siste dagane :o)) *bank i bodet*

Eg syns det travelt nok med ein unge, 100% turnusjobb og ein mann som reiser ein del i jobben, så unge nr to blir ikkje på ei stund. Syns det er fantastisk å kosa seg med han eg har foreløpig, men me tenker vel å prøva igjen til våren/sommaren ein gang slik at det kanskje blir sånn ca 3 år mellom dei viss me blir så heldige.

Veldig kjekt å høyra fra deg igjen!! God helg!!

uff dårlig samvittighet eg og.. er mest på generelt og januar, men egentlig veldig lite på noen av sidene.. ingen tid lenger..

her går ikkje Adrian i barnehagen enda.. han er fortsatt hjemme med mammaen sin.. eg har 50% permisjon så skal kun jobbe kveld, men no er eg 100% sykemeldt pga bekkenløsning.. 
koser meg mye med ungene mine. og nyter tiden før det blir enda mer travelt :)

me skal no selge huset vårt så er ganske travelt det og.. mye å gjør så håper det går fort..
skal kjøpe barndomsheimen til mannen så blir MYE oppussing til neste år..

Adrian er en liten skøyer som hermer etter alt me sier og gjør.. han går no, og har gått noen uker.. begynner gå litt fortere no så han løper nok straks.. en gutt med MYE energi..
Vanessa er blitt hele 5 år og føler seg enda større.. ho har no tatt hull i ørene (helt eget valg) og er sååååååå stolt...

ellers er det vel ikkje mer å fortelle.. venter vår lille skatt 27 januar forresten:)

Back
Topp