Huff, jeg sliter så med dårlig samvittighet om dagen.. Er så kvalm og trøtt at jeg ikke orker noe.. I dag måtte jeg bli hjemme fra jobb fordi jeg ikke klarte å komme meg ut av senga, kroppen var helt tom for energi. Jeg får dårlig samvittighet over guttungen på 2,5, orker ikke gjøre så mye sammen med han, dårlig samivttighet for samboeren fordi jeg bare ligger på sofaen fra jeg kommer hjem fra jobb, og i dag og dårlig samvittighet for å ha vært borte fra jobb..
Er det flere som har det sånn eller er det bare jeg som er litt rar!? Jeg har sagt jeg kommer på jobb i morgen, men nå sitter jeg og gruer meg fordi jeg vet ikke om jeg orker. Sta er jeg og da og vil helst prøve å unngå å sykemelde meg.. Forrige svangerskap jobbet jeg fult helt til jeg gikk ut i permisjon, og vil jo helst klare det nå og, men spørs om jeg ikke må innse at jeg kanskje ikke klarer å jobbe like mye denne gangen.. :( (dagens syting).
Er det flere som har det sånn eller er det bare jeg som er litt rar!? Jeg har sagt jeg kommer på jobb i morgen, men nå sitter jeg og gruer meg fordi jeg vet ikke om jeg orker. Sta er jeg og da og vil helst prøve å unngå å sykemelde meg.. Forrige svangerskap jobbet jeg fult helt til jeg gikk ut i permisjon, og vil jo helst klare det nå og, men spørs om jeg ikke må innse at jeg kanskje ikke klarer å jobbe like mye denne gangen.. :( (dagens syting).