Dårlig samvittighet....

koglu

Forelsket i forumet
Jeg har så konstant dårlig samvittighet ovenfor jobben. Ble i forrige uke sykemeldt 80% så skulle jobbe 1 dag i uken istedenfor 2. Klarte jeg å levere sykemeldingen da.. Neida.. Den ligger fremdeles i veska. Det er så mye sykdom så fikk ikke til.. Jobbet 2 dager og lå rett ut grunnet bl de resterende. Jobber i bhg så er ikke like lett å "ta det med ro" som alle anbefaler grunnet bl og kynnere. Har fremdeles ikke levert sykemeldingen. Og igår knakk jeg sammen foran kjæresten. Jeg ble helt kvalm med tanke på å levere sykemeldingen, og enda kvalmere med tanke på å jobbe.. For når jeg har ært der har jeg noe så inni h...... vondt[:(] Har sovet skikkelig dårlig inatt da jeg bekymrer meg så veldig. Og når jeg skulle på jobb idag bare kaster jeg opp, så måtte ringe for å si jeg var syk. Mens egentlig så vet jeg jo hvorfor jeg kaster opp. Det er fordi jeg er stresset og har vondt (tidligere magesår).

Akkurat nå har jeg jo ikke bedre samvittighet da... [:(][:(]
Trenger litt trøst jeg....

Takk for støtte.. Ligger bare hjemme og er trist idag igjen.. Skulle så gjerne ønske at livet ikke var så grått noen dager gitt..[:(] Og jeg skulle ønske jeg kunne flytte så jeg slapp å bo to hus bortenfor der jeg jobber....

Huff då-er ikkje lett å ha det slik. Men du må først og fremst tenke på deg sjøl og den lille i magen din[:)]. Send sykemeld i posten hvis ikke du orker å gi den[;)]

Tenk først og fremst på deg selv og babyen i magen; lever sykmeldingen og fortell ærlig og oppriktig (såfremt du føler at det er rom for det og du har lyst til det, selvfølgelig) om kvalene du har beskrevet. Da vil jeg tro arbeidsgiver og kolleger vil fortelle deg det samme som folk her, nemlig at du ikke skal ha dårlig samvittighet. Det høres ut som om du er et JA-menneske, stemmer det? I så fall; velkommen i klubben! Jeg klarer aldri å si nei til noe, selv ikke når jeg vet at jeg burde (og selv om det betyr at jeg sliter meg helt ut). Jeg vedder på at det vil føles bedre når du får levert sykmeldingen og snakket med arbeidsgiver, det letner alltid for meg når jeg har det sånn. Lykke til og god bedring! [:)]

kanskje lurt å ta 100% sykemelding istedenfor 100? Du skal ikke tenke på jobben om du har vondt og er syk. Nå har du deg og en liten en i magen å tenke på!!! Basta!

God bedring [:)]

Skjønner presse ditt men du må ta vare på deg selv nu og prøv og glem den samvittigheten,e du dålig så e du det og så må du skyn dæ og lever sykemeldinga,go bedring videre og ta vare på dæ selv og spiren,sender mange trøste klemmer

Back
Topp