Dårlig samvittighet....

Magda Green

Elsker forumet
...er visst noe vi kvinnfolk har mer enn nok av...

Sitter og lurer på (har nesten bestemt meg) for å ta med lillebror hjem til foreldrene mine imorgen og bli i 4 dager. Da får jeg skrevet mer på hjemmeksamen (som jeg forhåpentligvis får sendt inn onsdag kveld), uten å tenke på husarbeid og middag og alt det som spiser tiden.

MEN jeg får jo ikke være sammen med tøtta mi [8|][:(]
Hun får det kjempebra sammen med pappan, og blir jo i barnehagen på dagtid.

Jeg tror jeg får konsentrert meg mer borte. Men klarer jeg å reise?

Burde jeg bare bli hjemme og bruke tiden innimellom slagene her?

Det er mulig at hun kan komme etter på torsdag ettermiddag, så kan vi ha kosedag på fredag hos bestemor.

Jeg tenker at det er jo et valg å studere mens man har små barn, og da må man "tåle steken", dvs lese i rotehus, og ikke når det passer MEG men når det passer barna. Men disse 3-4 dagene er en mulighet til å få "gjort unna litt".

Fortell meg hva jeg skal gjøre [8D][8D][;)]

Reis til dine foreldre og les!
Snuppa di får det supert hjemme med pappan sin [:)] 

REIS!!!

Hadde selv v´rt akkurat som deg hvis det var min hjemmeeksamen og jeg fölte at jeg maatte velge mellom barn og skole paa en maate... men det mest fornuftige blir aa dra! Snuppa har jo godt av alenetid med pappa ogsaa! Vi er fryktelig "egne" naar det gjelder barna vaares (ihvertfall jeg) og man glemmer aa tenke saann at kanskje barnet faar pluss ut av det ogsaa[:)]

Det tror jeg tøtta di og mannen har bare godt av!!![:D]

Så tenk litt på deg selv og eksamen. Det er du som skal leve med resultatene...[;)]

Her sitter jeg hjemme ennå. Måtte innom legen imorges (Uvi eller lignende), og måtte ta en prøve fastende imorgen [:@][:@]. Men da skal jeg kooose meg med tøtta mellom barnehage og legging i dag, og reise med good samvittighet imorgen til siste innspurt [;)][;)][;)]
Gleder meg til hun kommer opp på torsdag, da skal vi kose oss masse sammen!!

Back
Topp