Dårlig samvittighet

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Jeg slutta jo å røyke da jeg ble gravid med Nikolai.. jeg holdt meg i 1 1/2 år..
Men midt i alt stresset med hva som skjer med meg og bf , hvor vi skal bo osv , så klarte jeg å begynne å røyke igjen[:'(]

Føler meg fæl[&o]

men du, kanskje klarer du å slutte igjen :D ?!?!

Håper du får til det du vil :):)

ORIGINAL: mammabenti

men du, kanskje klarer du å slutte igjen :D ?!?!

Håper du får til det du vil :):)

Jeg klarer det nok , men tviler på jeg får det til nå når det er så mye rot rundt meg.. leter f.eks enda etter en leilighet[&o]

Men ja satser jo på å slutte igjen når ting har havnet mer på plass

Det er fort gjort å begynne å røyke igjen når man har det vanskelig, jeg holdt opp i fire år også begynte jeg igjen[&:]

Men jeg klarte å slutte igjen og har nå vært røykfri i tre år[:D]

La ting roe seg litt også går du skikkelig inn for det igjen, det klarer du[;)]

ORIGINAL: lissik

Det er fort gjort å begynne å røyke igjen når man har det vanskelig, jeg holdt opp i fire år også begynte jeg igjen[&:]

Men jeg klarte å slutte igjen og har nå vært røykfri i tre år[:D]

La ting roe seg litt også går du skikkelig inn for det igjen, det klarer du[;)]

Takk for det snuppa , satser på å få det til jeg også.. Du har vært kjempe flink[:)]

jeg å sluttet før jeg ble gravid, røyk fri i 1 1/2 år, men sprakk i sommer.. ble for mye for meg da besteor fikk kreft, evig varende krangler med min far og bestefar døde... sliter på samvittigheta... meeen.. je skal slutte igjen[:D]

ORIGINAL: *BompiRæva*

jeg å sluttet før jeg ble gravid, røyk fri i 1 1/2 år, men sprakk i sommer.. ble for mye for meg da besteor fikk kreft, evig varende krangler med min far og bestefar døde... sliter på samvittigheta... meeen.. je skal slutte igjen[:D]

Godt jeg ikke er aleina da[8D]

Når jeg gikk gjennom bruddet/skilsmissen med min ex begynte jeg å røyke igjen etter 10 år [:'(] Men nå er jeg røykfri, slutta når jeg fikk vite jeg hadde en spire i magen. Du klarer ALT du vil vettu [;)] Men som du sier er det kanskje ikke rett tidspunkt nå... Ingen kan være perfekte hele tida - heldigvis [:D]

Jeg har sluttet med å spise godteri, sjokolade, chips, kaker og alt søtt og fett! Det var kjempe hardt de første ukene, men så gikk suget over... Og min inspirasjon...? Den herlige sønnen min
Jeg vil være her lengst mulig med han, og da kan ikke mamma'n tette igjen årene med fett og gørr... Det er jo veldig drastisk, men det er bare ikke verdt det! En sjokoladebit gir meg ingenting, men N gir meg SÅ mye hver eneste dag!
Jeg vil aldri komme i den situasjonen der jeg må si; hvorfor gjorde jeg det sånn, hvordan kunne jeg...?
Jeg tok kontoll over MITT liv, og det som er det beste for meg og våres fremtid [:D]
Jeg har nå tatt ett skritt, og jeg har ikke lyst på godt lengre.
Neste skritt blir å bevege seg mer, spise mindre og oftere.
Hvis jeg tar små skritt av gangen og mestrer en og en ting istedet for å gå rett på superslanking, så tror jeg virkelig at jeg mestrer dette på sikt [:)]
Jeg tror nok at du også klarer å slutte og røyke når ting roer seg [;)]
Alle har vi laster i livet, heldigvis er det ikke det som former oss som mennesker. Du er like ett like fantastisk vesen selv om du røyker [:D]

nå ble jeg overasket.. trodde aldri du kom til å begynne igjen;) du som har vært så flink.
MEn det er jo ikke verdens undergang.. det finns verre ting en kan gjør:)
Lykke til med røykeslutt hvis det er det du måtte ønske igjen;)

ORIGINAL: Fabrina

Jeg har sluttet med å spise godteri, sjokolade, chips, kaker og alt søtt og fett! Det var kjempe hardt de første ukene, men så gikk suget over... Og min inspirasjon...? Den herlige sønnen min
Jeg vil være her lengst mulig med han, og da kan ikke mamma'n tette igjen årene med fett og gørr... Det er jo veldig drastisk, men det er bare ikke verdt det! En sjokoladebit gir meg ingenting, men N gir meg SÅ mye hver eneste dag!
Jeg vil aldri komme i den situasjonen der jeg må si; hvorfor gjorde jeg det sånn, hvordan kunne jeg...?
Jeg tok kontoll over MITT liv, og det som er det beste for meg og våres fremtid [:D]
Hvis jeg tar små skritt av gangen og mestrer en og en ting istedet for å gå rett på superslanking, så tror jeg virkelig at jeg mestrer dette på sikt [:)]
Alle har vi laster i livet, heldigvis er det ikke det som former oss som mennesker. Du er like ett like fantastisk vesen selv om du røyker [:D]

Takk for den! [:D] Du har så rett så rett!

Jeg sprakk dessverre jeg også, etter hele svangerskapet uten røyk. Stress, depresjoner, usikkerheter rundt nesten alt gjorde at jeg ikke klarte å holde meg unna.

Men jeg har trappet veldig ned igjen, og røyker nå kun når jeg er sammen med andre som røyker. Har planer om å slutte helt når ting kommer på rett kjøl igjen. Har klart det før, og skal klare det igjen!

Vi kan slutte sammen når ting har løst seg litt for oss, motivere hverandre og hjelpe hverandre [:D] Alltid lettere når man er flere sammen om noe!

ORIGINAL: Fabrina

takk skal du ha , der var det mye motivasjon gitt[:D]
Og du har helt rett snuppa[:D]

ORIGINAL: mammanicken

Jeg sprakk dessverre jeg også, etter hele svangerskapet uten røyk. Stress, depresjoner, usikkerheter rundt nesten alt gjorde at jeg ikke klarte å holde meg unna.

Men jeg har trappet veldig ned igjen, og røyker nå kun når jeg er sammen med andre som røyker. Har planer om å slutte helt når ting kommer på rett kjøl igjen. Har klart det før, og skal klare det igjen!

Vi kan slutte sammen når ting har løst seg litt for oss, motivere hverandre og hjelpe hverandre [:D] Alltid lettere når man er flere sammen om noe!

Ja når vi er klar  , så kan vi gjør det sammen[:)]

Æsj da. Men du har klart å slutte før, så hvorfor ikke igjen? Og kanskje det blir siste gang du slutter [:D] Hør på Fabrina det var veldig godt skrevet [:)] 

La ting roe seg litt så ta det igjen da :) Kanskje du kan redusere røykinga til da? Tenk at du kan ta røyken etterpå..?? 
You can do it whenever you want it!!   

Så domt at du ikke klarte deg røykfri[&:]

Men som jeg ser er d flere som har begynt å røyke igjenn etter så lang tid uten røyk[:(]
sprakk selv pga mye motgang. Men håper du/vi klarer å slutte igjenn.[;)]

ORIGINAL: elli82

Æsj da. Men du har klart å slutte før, så hvorfor ikke igjen? Og kanskje det blir siste gang du slutter [:D] Hør på Fabrina det var veldig godt skrevet [:)] 

La ting roe seg litt så ta det igjen da :) Kanskje du kan redusere røykinga til da? Tenk at du kan ta røyken etterpå..?? 
You can do it whenever you want it!!   

Jeg selv er livredd for å begynne igjen. Röyket halve livet, så tör ikke pröve å ta en "feströyk" engang itilfelle jeg sitter fast igjen.
Og når gubben röyker lukter jo rompe, så skjönner ikke hvorfor jeg vil ha den röyken i ny og ne.

Men ejg heier på deg jeg, og tror du kan klare det

Back
Topp