Dårlig samvittighet

juligutter

Betatt av forumet
på mai fikk jeg tilbud om 50% stilling på et kjøkken,men da vi kom på første personalmøte fikk jeg tilbud om 25% ekstra.Vant ikke å tenke så mye over det,å svarte ja....Hadde da tenkt aat 50% var passe ifh til at jeg hadde noen dagen hjemme med guttene.Skal også jobbe hver 3dje helg. Hvor mange dager jobber man iløpet av mnd med 75%?
Å neste uke skal jeg jobbe man til fred[:(][:(] Syns dt er mange dager "borte" fra twins`n,blir ikke mange timene på ettermiddagen før det er natta kl 19[&:]

Det er helt sikkert mange som jobber 100% å syns det er greit,sier ikke noe på det altså[;)] Men dere som jobber 100%,hvordan syns dere det er?[8|]

Jobber 100% og tenker litt at sånn er det! Ser mini fra 15-16 til han legger seg kl 19. Skulle selvfølgelig sett han mer, men samtidig er det litt kjekt å komme seg ut på jobb også, så piner meg minst mulig med samvittighet og tenker på det positive[:)]

både jeg og sambo begynner 8 å slutter 16,så vi henter ikke før litt over fire da[:(] nærmere hall fem[&:]

jeg jobber 20%..eller det er det jeg har fast..ellers går jeg ekstra. Men med mine 20% så innebærer den 3.hver helg og 3.hver tirsdag.

når jeg jobba 80% så hadde jeg en fri dag i uka.

Når du sier en fri dag i uka,jobba du da 6 dager? Er ikke helt stø på dette me % å antall dager[8|][8D]

ORIGINAL: juligutter

Når du sier en fri dag i uka,jobba du da 6 dager? Er ikke helt stø på dette me % å antall dager[8|][8D]

nei jobbe vel 4dager tror jeg, ikke så lett å regne på egentlig...kom ann på om jeg jobba helga eller ikke osv. Men ca en fri dag i uken de ukene jeg hadde fri.

hjalp det hehe?

Jeg skjønner godt tankene og følelsene dine!
Jeg jobbet 100% men har gått ned til 87% nå for å få mere tid hjemme med snuppa. Så jeg ser henne halvannen - 2 timer om morran og ca 4-5 timer på ettermiddagen.

Skjønner deg veldig godt jeg... Det er derfor jeg har valgt å bare jobbe 40% [;)] Da er jeg hjemme i 2 uker med guttene, for så å jobbe ei uke, hvor jeg da får se de fra 15 til 19 hver kveld! [:D]

For oss blir det bare en vinnvinnvinnvinn situasjon: Jeg får kommet meg litt ut og vekk fra guttene, pappaen får ha mer ansvar for guttene, mammaen min får mer kontakt med guttene og guttene blir vant til andre enn bare meg [:D] Heldigvis for kontantstøtta!!! [:D][:D]

Tusen takk for goe svar[:D] Vet bare det at jeg skal ikke jobbe mer enn de 75% jeg allerede har fått[8|][;)]
Pappan har akkurat blitt færdi med sin pappaperm,så han har ikke flere dager hjemme med guttene heller,så da syns jeg det er bare rett at jeg er hjemme med guttene noen hele dager[:D] liker meg hjemme med de,koser oss dagen lang. Ser at det blir ekstra kosing de dagene jeg har vært på jobb,føler vel at jeg må ta igjen det tapt[8D]HOHO[:D]

er de i barnehage? For da spiller det jo nesten ingen rolle om du er hjemme eller ei, tenkte jeg...

skjønner hvordan du tenker. jeg jobber bare 50%fast, og det er bare kveld, kl 15-22.15 og 3.hver helg fra 9-18 og 12-22.15 merker godt jeg ser mye mindre til snuppa. De dagene jeg jobber ser jeg ikke hu i det hele tatt. Helgene er pyton, får ingen tid med hu.

men, har jo en del fridager da, så får være med henne fra ca 15.30 til hu legger seg kl 19.

jeg jobber 100% syntes det er kjempe vanskelig [:(][:(][:(]

ORIGINAL: UneMi

er de i barnehage? For da spiller det jo nesten ingen rolle om du er hjemme eller ei, tenkte jeg...

skjønner hvordan du tenker. jeg jobber bare 50%fast, og det er bare kveld, kl 15-22.15 og 3.hver helg fra 9-18 og 12-22.15 merker godt jeg ser mye mindre til snuppa. De dagene jeg jobber ser jeg ikke hu i det hele tatt. Helgene er pyton, får ingen tid med hu.

men, har jo en del fridager da, så får være med henne fra ca 15.30 til hu legger seg kl 19.

De er til dagmamma`n de dagene jeg er på jobb.....[8D]

Huff,vil tru det er vedlig kjedli de dagene du jobber å ikke ser henne i det hele tatt. Er hun i bh da?

ORIGINAL: juligutter

ORIGINAL: UneMi

De er til dagmamma`n de dagene jeg er på jobb.....[8D]

Huff,vil tru det er vedlig kjedli de dagene du jobber å ikke ser henne i det hele tatt. Er hun i bh da?

okei[:)]

det er sinnsykt kjipt. De dagene jeg jobber helg f.eks, da ser jeg henne som regel 3 timer på torsdagskveld, også har jeg ikke noe tid med henne før mandag kl 16 igjen. Suuuuurt.

ja, hu er i bhg. Hu har plass 5 dager.

eg jobber på anlegg og har 4 dagers veke. reiser mandagskveld og kommer igjen fredagskveld..syns d er litt vanskelig..og har ein del dårli samvittighet, men eg har ikkje så møkje valg vist eg ska jobba. er ikkje så mange jobber til sånne som meg hima...

etter mitt reknestykke så skal 75 prosent av ein full stilling utgjera ca 28 timers uke.. Da vil sei f.eks 4 dager med 7 timers dag?
Eg har 77% stilling og eg har 2 formiddager med 8 timer (7.5 betalt) og 2 kvelds skift med 7 timer.

Eg syns det er fælt med kveldene mine. For då møter eg sambo i døra når han kjem heim, me avveksler kvarandre dei 2 dagene. Så me har ikkje familietid 2 dager i veka. Og har han vakt, så må han jobbe helg og. Og då mister me helgene og. så 2-3 dager i veka er det me har sjans å vera i lag som familie. Da gjer meg ingenting dei dagene eg jobber frå kl 8-16, då leverer eg Odin før eg går på jobb, og kjører og henter han etter eg er ferdig. Sida sambo vanligvis er ferdig før meg, så går han rett heim og begynner på middag, at det er berre å sette seg med bordet når eg og Odin kjem heim :) Da e noken gode og kjekke dager!

Back
Topp