dårlig samvittighet

theani

Glad i forumet
Jeg blir så for irritert etter at jeg ble gravid. Det går verst utover min lille prins [&o] Huff stakkars liten. Han gjør ingenting galt. Han kan være litt rampat av og til, det høre til alder hans. Men jeg klare bare ikke å la være å bli irritabel!! [&o] Han er jo bare så skjønn og herlig. Hvordan kan jeg bli sint/irritert på han. Nå har jeg så utrolig dårlig samvittighet for at jeg har hevet stemmen til han. Føler meg som en elendig mamma!!

Si unnskyld til han og at du ikke mente det, så har han nok glemt det[:)]

Å jeg skjønner så godt hvordan du har det! Jeg er og av de som blir mektig irritert på alt og alle når jeg er gravid- og jeg merker på snuppa at det går ut over henne selv om jeg prøver å la være[:(]

Blir bra når hun begyner i bhg og jeg jobber igjen håper jeg[:)]

sitt deg ned med din lille prins og gi han en god klem og si "mamma mente ikke å bli sint på deg"
også spør om det er noe han vil leke eller?
også bli med på leken..
så er det nok gått over.. [;)]

barn har en fantastisk evne til å tilgi og glemme at det har hendt.

Jeg sa til han at mamma mente ikke å bli sint på deg og mamma er veldig lei meg. Fikk verdens beste klem fra han. Spurte om han kunne tilgi meg og han sa bare ja det er klart mamma [:)] Skjønne herlige prinsen min [:)]

Du er ikke alene kjære deg. Her har jeg en liten tass som er en ramp dagen lang, skal undersøke alt, rive ned alt, smiler og gliser når vi sier nei, hehe...og jeg blir til tider irritabel på han. Men de må jo også lære seg å høre etter..! Men litt dårlig samvittighet skader ikke, viser bare at man bryr seg [:)]

Og han er glad i deg uansett [:)] Den irritasjonen går nok over før eller senere skal du se...du er nok helt sikkert en god mor, tross irritasjonen din [:)]

Huff, kjenner til hvordan du har det! Jeg har vert sjikkeli irritabel selv.. Tror det har gått over litt nå. Jeg har ikke barn fra før, men merket det veldig godt på jobben. Jeg jobber på sykehjem, og det var ikke mye som skulle til før jeg ble irritert på pasientene.. Alle er ikke like enkle å ha med å gjøre alltid. Jeg prøvde å hegne meg, men av å til merket jeg at jeg ble noe kvass mot dem.. Følte meg som en sjikkeli dårlig "sykepleier", jeg er ikke ferdig utdannet ennå, men det var nesten slik at jeg tenkte "herregud, hva er det som skjer? er det rette yrket for meg?".. Men heldigvis har det gått over, jeg føler meg lettere nå. 

MaritS:
slapp av. som gravid så har ting lettere for å henge oss opp i ting.
forsøk å ta deg en 10 minutters pust i bakken og snakk med veilederen din..
ting kommer til å ordne seg.

Ja, jeg håper det :) Det har gått fint i det siste, og jeg er blid og fornøyd;)

Back
Topp