Føler jeg har konstant dårlig samvittighet...Søstra mi klager hele tiden over dårlig råd osv. og sier at hvordan har du råd til ditt og datt når vi kjøper oss ting osv.
Det er fryktelig irriterende at vi må forsvare oss hele tiden..
Mamma er også veldig slik at; kjøpe det billigste av det billigste, uansett kvalitet.
Enda hun er stinn av gryn..
Hva er det med den sparingen og dårlig samvittighet???
Vi har kjøpt nesten alt nytt til babyen, og hun kritiserer..for hun kjøpte mesteparten brukt..
Vi driter ikke penger, men prioriterer..
Hun bruker masse penger på røyk og skikkelige middager hver dag, og mye mye på mat, mens vi kan spise "billig" middager for så å kjøpe oss nye gardiner den mnd.
Sorry, men må bare få ut litt.. Gardiner er noe folk legger merke til...Men mat og røyk er liksom noe en bare må ha...??
Blir så frustrert...Hva er det jeg gjør galt?? Vi er ikke stormanns-gale eller noe..
Måtte bare få luftet litt tanker..
Noen som kjenner dere igjen eller har noen trøstende ord?
Klem
Det er fryktelig irriterende at vi må forsvare oss hele tiden..
Mamma er også veldig slik at; kjøpe det billigste av det billigste, uansett kvalitet.
Enda hun er stinn av gryn..
Hva er det med den sparingen og dårlig samvittighet???
Vi har kjøpt nesten alt nytt til babyen, og hun kritiserer..for hun kjøpte mesteparten brukt..
Vi driter ikke penger, men prioriterer..
Hun bruker masse penger på røyk og skikkelige middager hver dag, og mye mye på mat, mens vi kan spise "billig" middager for så å kjøpe oss nye gardiner den mnd.
Sorry, men må bare få ut litt.. Gardiner er noe folk legger merke til...Men mat og røyk er liksom noe en bare må ha...??
Blir så frustrert...Hva er det jeg gjør galt?? Vi er ikke stormanns-gale eller noe..
Måtte bare få luftet litt tanker..
Noen som kjenner dere igjen eller har noen trøstende ord?
Klem