dårlig samvittighet uten grunn????

dollygirl

Glad i forumet
eg er nå i uke 22 og har en gutt på 2 år, han elsker og være i bhg , men jeg kunne også tenkt meg og hatt han hjemme litt også, jeg jobber ikke pga firmaet ble solgt videre. MEN jeg orker faktisk ikke og ha han hjemme alene, når mannen er på jobb, pga magen og jeg er veldig øm i magen nå. fks vi skal leke ute, dytte han på huska, dra han på traktoren sin, sånne litt anstrengende ting, har ikke noe med han og gjøre for han er en engel og være hjemme med selvom det skal skje noe hele tiden =) men det er bare at jeg orker ikke så mye løft og draing osv ...visst dere skjønner, jeg kjenner det så godt på kvelden i magen at jeg har anstrengt meg. men jeg har såååååå utrolig dårlig samvittighet ....... veldig!!!! for jeg tror han også kunne tenke seg og være hjemme med mamma iblandt i uka.. noen som følt det samme eller har noen gode ord til meg??

Jeg er 60% sykememeldt, og er en del hjemme nå, med sønnen min er i barnehagen han og. Tenker hver kveld at jeg skulle hatt han hjemme av og til, men jeg orker ikke jeg heller. Men jeg vet at han stortrives i barnehagen, så han lider nok ingen nød.:)

Eg blei sjukemeldt 100% pga for sterke kynnere litt for tidlig. Skulle mer enn gjerne hatt jentungen meir hima, men fekk jo beskjed om å ta det me ro, så då e snuppå i bhg, men får litt kortare dagar bare

Kjenner meg igjen, har en engel på 2 år, og 22 uker på vei.
Det jeg gjør innimellom, er å henta sønnen min i barnehagen litt tidligere noen dager. Dere trenger jo ikke gjøre så mye. Nå vet jeg ikke hvordan du bor, men om du orker å gå en liten tur, kan dere jo gå å se på/mate duer, ender, kuer, hester, traktorer, båter??  Spis en is. Sett dere ned med lego, en tegnefilm i sofakroken. Lage middag sammen? Trenger ikke gjøre så mye tunge fysiske ting, og om du henter han tidlig, så har du fått slappet av, han har fått lekt fra seg en del, og dere kan gjøre noe koselig sammen. Bare det at du står å klapper i hendene når han sklir på sklia er positivt nok! 

Her liker han å bli dratt på leketraktoren og huske også, men om jeg har vondter, eller er sliten enklete dager, ja, da forklarer jeg han på en enkel måte at mamma er litt sliten, litt au au eller lignende, og at vi heller kan finne på noe annet til pappa kommer hjem og kan dra han på traktoren. Det pleier han å synes er greit.

Håper det var litt trøst  emoticon Kos deg med sønnen din!

Back
Topp