Dårlig søvn!

StineH

Elsker forumet
Jeg er utrolig sliten og trøtt om dagen, og der er såvidt jeg klarer å holde øynene oppe på dagtid. Når natten kommer derimot, så sovner jeg som en stein, lenge før jeg pleier, men så ligger jeg å vrir meg halve natten.

I natt våknet jeg klokken 3 og var sikker på at jeg hadde forsovet meg, fordi det føltes som om jeg hadde ligget i sengen i evigheter. Drømmer også noe helt vanvittig mye rart..

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette, men måtte få det ut. Hilsen trøtt i trynet (-)(-)

Jeg er HELT lik! Utrolig slitsomt. Spesielt på jobb hver dag, når ingen på jobb vet at jeg er gravid engang :(

Jeg er HELT lik! Utrolig slitsomt. Spesielt på jobb hver dag, når ingen på jobb vet at jeg er gravid engang :(
Jeg føler virkelig med deg!
Jobber ikke jeg da, men er student og nå er det jo midt i eksamenstiden. I går klarte jeg bare å jobbe 2 timer, resten av dagen satt jeg omtrent bare rett opp og ned å glodde.. Håper dette gir seg snart..

Jeg også sover urolig. Hele livet mitt har jeg sovet på siden, men må klarer jeg ikke falle til ro. Så ender med at jeg ligger på magen. Noe som resulterer i veldig stiv nakke og hodepine på dagtid.
Har også eksamenstid og får nesten ikke lest.

Skjønner veldig godt hva du mener, er som en zombie på dagen sovner på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb (sovner omtrent på jobb også hender jeg må ta meg en 5 min på do bare for å lukke øynene litt når jeg er på jobb :P ) sovner for natta rundt kl 9 og våkner helt uthvilt rundt 04 på natta og ligger da våken til jeg skal opp (ca 1-2 timer) og da er jeg jo selvfølgelig stup trøtt igjen :P men klager ikke så lenge jeg har symptomer ;)

Skjønner godt hva du mener. Jeg sover også veldig urolig nå og jeg bruker å sove som en stein til vanlig. Sovner relativt fort, men jeg våkner grytidlig på morgenen og får ikke sove mer. Utrolig irriterende.

Sover og veldig urolig og drømmer veldig mye rart! Hver gang jeg snur meg våkner jeg fordi det gjør så vondt i puppene!! :p

Har også sovet lite og urolig under store deler av graviditetene, spesielt de første ukene og igjen i siste trimester.

Blææh!
Enda en natt med ELENDIG søvn. Ikke bare elendig søvn, men også store problemer med å sovne, til tross for at jeg følte meg så trøtt at øynene holdt på å gå i kryss.. Hvis ikke jeg får sove skikkelig natt så kommer jeg til å møte veggen snart..

Også svetter jeg så utrolig om natten, det er helt insane! Hele meg, og sengen er klissvåt.

Back
Topp