Dårlig søvn :(

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg sover helt elendig fortiden. Er så nervøs og anspent i søvnen at jeg får helt noia til tider.

På dagene går det fint, så får noen timer søvn på morran siden. Men jeg trenger jo mye mer søvn enn det, særlig nå! Har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Vet bare at jeg er fryktelig sliten og emosjonell nå.

Er glad jeg ikke jobber fortiden å har andre viktige ting jeg hadde måtte gjort. Bare vanlig husarbeid og gjøremål tar skikkelig på.

Vet ikke hva jeg vil med dette, men må bare klage litt :(

Desember 2014

Bruker App

Æsj ikke noe ålreit å ha det sånn.. :( håper søvnen blir bedre etterhvert ❤️

Taster på iPhone!

Jeg sover helt elendig fortiden. Er så nervøs og anspent i søvnen at jeg får helt noia til tider.

På dagene går det fint, så får noen timer søvn på morran siden. Men jeg trenger jo mye mer søvn enn det, særlig nå! Har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Vet bare at jeg er fryktelig sliten og emosjonell nå.

Er glad jeg ikke jobber fortiden å har andre viktige ting jeg hadde måtte gjort. Bare vanlig husarbeid og gjøremål tar skikkelig på.

Vet ikke hva jeg vil med dette, men må bare klage litt :(

Desember 2014

Bruker App

Sover ekstremt dårlig jeg også :-( Ikke lett å konsentrere seg på jobb :P

Vanligsvis sover æ som en stein.. men nu e d ekstremt dårlig med søvn.. sikkert en kombinasjon av kvalmen og sånt for min del.. :)

Har hatt vanskelig for å sove godt på natta jeg også. Er vel hormonene som herjer ja. Slet med dette forrige svangerskap også. Fikk polaramin pga allergien og denne skulle ha søvndyssende effekt som bivirkning. Tror det er flere gravide som får denne pga søvnvansker. Tror de virker litt men sover likevel urolig og lett. Veldig frustrerende å ikke få god søvn når en er sååååå trett :-( .
Ellers prøvde jeg en annen ting; varma melk m litt kardemomme, gurkemeie, muskatt og ingefær. Fant det som tips for gravide med søvnvansker og så er det visst styrkende for kroppen. Visstnok en urgammel oppskrift. Ikke spesielt godt men føler det hjalp litt.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sover veldig varierende på natten, kan ligge lys våken og ikke være trøtt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sover også utrolig dårlig, selv om jeg ikke er stressa, tror det er hormonene som gjør det. Sovner seint, våkner tidlig, sover urolig og drømmer mye rart og våkner gjerne flere ganger i løpet av natta. Vært zombi i to uker nå... :P

Samme her. Våkner av alt mulig-tissing, mye magesyre, mareritt... Og er suoertrøtt og sliten på dagen, men sovner ikke tidligere av den grunn. Alt i alt, helt annerledes enn forrige gang. Det er virkelig sant det er sier, to svangerskap er ikke like!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mitt søvnmønster endres også under svangerskap. Trenger mer søvn, men sover mye letttere enn vanlig. Våkner noen ganger hver natt. Heldigvis sovner jeg som oftest raskt igjen.

Samme her. Sover også utrolig dårlig! Merker jeg er skikkelig sliten og irritabel på jobb. I tillegg er jeg som regel kvalm hele formiddagen på jobb. Stakkar elevene mine, merker at jeg har litt kortere lunte..

Back
Topp