Dårlig søvn?

Fargeklatten

Gift med forumet
Jeg ligger nå her og vrir meg og tenker... Våkna kl 04.25 i dag, og får ikke sove igjen. Har vært sånn i det siste, enten våkner jeg, ellers drømmer jeg voldsomme og urolige drømmer :/

Flere som har det sånn?

Sover også veldig dårlig. Tror det er derfor jeg er så sykt trøtt på jobb om dagene. Håper det blir bedre snart. :-)

jaaa :/ sover ikke mange timene sammenhengende kan du si :/ Våkner stadig vekk, og kan ligge lenge våken. Og som du sier, mye drømmer/mareritt, dogåing.. Slitsomt!

Samme her.. :/ ligger å vrir meg halve natta, gjør jeg ikke det har jeg mareritt.

Jeg drømmer bare veldig livlig, ellers sover jeg veldig godt mellom hver gang jeg er våken for å tisse :-)

Jeg har noen syke drømmer om netterne :p og jeg sove skikkelig dårlig... Krysser fingrene for at det gir seg snart for dette er slitsomt når man er i jobb og har en livlig 3 åring :p

Greit å vite at det er normalt, men vi hadde jo hatt så utrolig godt av goood søvn nå! :P og de drømmene henger jo skikkelig i...

Noen som vet om det går over?

Våkner før fuglene fiser, og får ikke til å sove igjen... Utrolig irriterendes når 2-åringen finner ut at han skal sove helt til 7.30!

Det er sikkert irriterende ja! :P Vi forberedes vel på våkenettene som kommer senere ;)
Ja, men er det nødvendig å starte forberedelsene såååå tidlig da? :p hadde det sånn bare de 2 siste mnd forrige gang ;)
Har jo hatt våkennetter i over 2 år, så trenger ikke mer forberedelser :p

Jeg sover ikke så veldig bra om natta dessverre... Kan våkne veldig mange ganger i løpet av natta for å gå på do og er ikke bestandig enkelt å sovne igjen. ..

Har våkenperioder på flere timer minst en gang om natten, ofte flere. :( Er veldig slitsomt, kjenner at det virkelig begynner å tære på meg. Jobber 100% i bhg og har en aktiv toåring hjemme. Sliiiiiiiiiiiiiten.no :/
Menmen, vet at premien til slutt blir bra, så da er det verd det :)

Har våkenperioder på flere timer minst en gang om natten, ofte flere. :( Er veldig slitsomt, kjenner at det virkelig begynner å tære på meg. Jobber 100% i bhg og har en aktiv toåring hjemme. Sliiiiiiiiiiiiiten.no :/
Menmen, vet at premien til slutt blir bra, så da er det verd det :)
Hørtes ikke godt ut!! Man blir utrolig sliten av det :/ man får jo ikke sovet på dagtid heller når man i full jobb og har barn i tillegg... får du tatt deg litt igjen i helgene da?

Jeg drømte at jeg hadde ny SA i natt, turte ikke gå på do i morres, var så redd det skulle være blod :( det gikk bra da heldigvis, men er litt shaky i dag..

Back
Topp