Dårlig søvn

Sane

Glad i forumet
Syns ikke jeg gjør annet enn å slappe av eller sove jeg, men likevel er jeg sliten. Kan vel ha noe med de hyppige toalettbesøkene:P Flere i samme bås?

Jeg trodde ikke man skulle være så ofte på do så tidlig, trodde det kom senere, men jammen meg må jeg opp på natta, enten en eller flere ganger + flere ganger enn vanlig på dagtid også. I natt sov jeg godt (bortsett fra at jeg var på do et par ganger:p) men flere ganger i dag har jeg blitt kjempe trøtt og sovna...

joda, tisser hele tiden!!!!!
Husker det var sånn sist også, nå ligger jo alt så langt nede ved blære så det trykker nok godt på! Så tror jeg at jeg kan sove med ihjel....

Kan sovne over alt! Er rett og slett dautrøtt! Og tisser heeeele tiden! Vurderer å finne meg bleier :P hahahaha

Må som regel opp ein gang om natta. Var verre forrige gang, da sprang eg i eitt sett heile natta. Trøsten er at det kjem seg litt i andre trimester, før det blir samma styret igjen i tredje ;o)
Me treng jo gjerne 2-3 timar meir i døgnet no, så det merkar eg godt. Legger meg ofte med sønnen min om kvelden viss eg har vore på jobb på dagtid :o)

Ofte så løper man på do masse tidlig i svangerskapet fordi babyen presser på blæren, men det pleier å bedre seg rundt uke 10-12 når babyen kommer lengre opp :) Også blir det verre på slutten igjen når babyen er så stor. 
Hos meg varierer det masse, noen netter løper eg på do, andre ikke, og det samme på dagtid. I dag har eg løpt masse på do. 

Trøtt jah!!? Eg daua snart! Er 50% sjukmldt i pga eg klare ikkje å stå på jobb, er frisør. Vert hos legen å tatt alle typer allergitester, kun for å utelukke de. Legger meg 21.00 og om sambo står opp m småen så sover eg gjerne til han skal hentes i bhg.. Og vert skikkelig nase og auge forskjøla i 4 veke no:/ Usj håper de går over ganske kjapt:/ haha klaaaage

Back
Topp