Dårlig søvn

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg har hatt dårlig søvn om natta en stund nå.. klarer ikke og sove dypt.. må opp på do ganke ofte(tisse)men om dagen for jeg sove... Er det sånn med noen andre?

sover ikke som før nei..... opp å tisse, bekkenløsning er også en av grunnen til... så ligger vondt uannsett vei og seng eller sofa.... drittlei....
Så når ungen kommer så er d vell en annen grunn til lite søvn...huff...
men man må vell bare igjennom d....for det blir vell en stor fortjeneste for all strevet, tenker jeg da og da gjør det liksom ikke noe...

Sover dårlig jeg også, har ikke tall på hvor mange ganger jeg må snu meg, og hvor mye jeg er våken i løpet av en natt...
Finner ingen gode liggestillinger.... men men det er jo verdt det da[:)]

Sover dårligere for tiden jeg også. Blæra er ikke slik som den pleier....

Off godt det ikke bare er meg. hehe
sover ikke om nettene jeg heller. Får aldri lagt meg riktig, magen begynner å bli i veien. hehe
drømmer rart og er så urolig. Slitsomt men..... sann er det.

Sover også fryktelig dårlig. Tar lang tid før jeg sovner hver kveld, og våkner flere ganger i løpet av natten fordi jeg må på do. Jobber fra 8-4 hver dag, så begynner å bli ganske sliten nå [:(]

Jeg er også våken mange ganger i løpet av natta, i natt har jeg vært våken hver eneste time[&o] Så når sambo reiste på jobb da sto jeg opp! Var gørr lei av å ligge der!! Er jo trøtt, men finner ingen god stilling, og når jeg skal snu meg så MÅ jeg jo snu meg helt rundt pga magen. Er veldig glad for å være sykemeldt nå, for vanligvis sover jeg best på mårran etter sambo har reist. Deilig å slippe å tenke på at jeg MÅ opp hvertfall[:)]

Back
Topp