Dårlig søvn og drømmer

Peppermint

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Februarhjertene 2025
Flere enn meg som sliter med dette for tiden? Våkner gjerne hver time i løpet av natten, og har ofte drømt noe helt sprøtt da. Bruker lang tid før jeg sovner igjen, og våkner gjerne etter ca en time på nytt.. Slitsomt.. Er det kroppen som forbereder seg på dårlig søvn eller noe? :anyone

Jepp, har det helt likt og har vel vært sånn nesten siden før jeg fant ut av graviditeten:hungover: Det var min første mistanke på at jeg var gravid:joyful: Var sånn under hele forrige svangerskap og. Det er vel både kropp og sinn sin måte å forberede seg tenker jeg. For dårlig nattesøvn etter babys ankomst, blir det nok, før eller siden:nailbiting:

Det er en så rar gravidgreie altså! Det verste er jo når man våkner å seriøst må bruke tid på å finne ut om det var sant eller ikke:hilarious:

Slitsomt å sove så lett.. Mannen har flytta ut av soverommet så jeg ikke skal vekkes av alle lydene hans. Investering i familielivet av mor får den lille søvnen hun klarer :D

Ja, noe så j*** også. Ble helt sprø i natt. Sto opp og fant meg et pledd for å balle under magen og mellom beina og for å støtte bedre kroppen i håp om at jeg skulle få sove bedre. Men endte at ene foten sovna og det verka her og der, og når jeg blundet kom de sykeste drømmene. Helt sprø, og veldig virkelige :hilarious:

Slår aldri feil. Hver gang jeg er gravid, drømmene mine blir klin kokos :hilarious: tror det er ganske vanlig

Helt krise for tiden. Finner ingen behagelige stillinger, og det strekker i ligamentene når jeg ligger. Våkner tusen ganger, og føler at jeg hverken sover eller er våken. Håper det ikke skal være sånn her resten av svangerskapet..

Hehe, helsprø drømmer her også! Kan anbefale å sove med gravidpute nå fremover hvis man sliter med å finne en behagelig stilling. Min bbhugme har bodd i senga siden forrige runde!

Ja helt grusomt. Trøtt som en dupp idag! :eek:

Sover kjempe lett og drømmer så mye. Nå for tiden er det mye krig :(
Blir helt utslitt av det :hungover:

Kjenner meg igjen. Kl er 4 45 og jeg har vært våken 1 time allerede:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:

Sover litt dårlig på natta, enn så lenge så er det mannen som har masse rare drømmer :smiley-bounce022

Back
Topp