Dårlig pust, dårlig sovn

Om Othman

Betatt av forumet
Hei alle sammen,
Jeg er veldig sliten og trøtt og har aldri opplevd dette før.
Om kvelden så får jeg problem med å puste. Er det noen har som opplever dette??
Uansett hvordan jeg sitter eller ligger så er det ubehagelig å puste :-( Er lei dette og trenger virkelig og sove som før :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017 :smiley-angry017

Jeg kan skrive under på denne. Jeg er tungpusten hele tiden . Tror det er ganske vanlig?

Normalt ja, sliter med det samme. Ikke at det er vondt, men føler at jeg må bruke mye energi på å trekke pusten.

Jeg det stemmer. før så var dette kun når jeg legger med på ryggen men nå er det ikke. Helle kvelden er sånn. Om dagen er helt normalt. Jobber 50% og er helt fornøyd :-) Jeg MÅ sove 2 timer om dagen før jeg drar på jobb, så kan jeg funger litt som normalt.

dueh? jeg hadde trøbbel med det forrige gang jeg var gravid, føltes som jeg kvaltes på ettermiddag/kveld.. helt til jeg fant ut at det var halsbrann som gjorde det så vondt å puste/trykk i brystet.. Gaviscon ble redningen ;) men d tok lang tid før jeg skjønte hva det var.. men når jeg fant utav det, ble alt mye bedre.. fikk bygget opp under ryggen når jeg sov, og pimpet flytende gaviscon ;P

Det er visst normalt å få åndenød har jeg hørt. Det er fryktelig ubehagelig

Back
Topp